برگزاری جلسه کارگروه اجرایی مراسم شور عاطفه‌ها

زنجان( پانا) - در راستای تسریع و تسهیل کمک‌رسانی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت هم‌افزایی سازمان دانش‌آموزی و کمیته امداد امری اجتناب‌ناپذیر است.

کد مطلب: ۱۲۱۶۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کارگروه اجرایی مراسم شور عاطفه‌ها

جلسه کارگروه اجرایی مراسم شور عاطفه ها روز سه شنبه سی ام شهریور 1400 در محل سالن تجلی با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)، رییس سازمان دانش‌آموزی و دیگر مدعوین برگزار شد.

جعفر گنج خانلو معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهیدان دلیر جنگ تحمیلی گفت: کمک به نیازمندان از سفارشات دین مبین اسلام و ائمه علیهم السلام است بر این امر تاکید ویژه‌ای شده است.

وی افزود: مردم شریف ایران انسانهایی نوع دوست و دلسوز هستند و همواره پیرو سفارشات موکد دین اسلام و ائمه در امر دستگیری از مستمندان از یکدیگر سبقت می گیرند، اما متاسفانه به خاطر موازی کاری های مشاهده شده در امر توزیع گاه آنگونه که باید کمک های خیرخواهانه مردم و نهادهای زیربط به دست مستمندان نمی‌رسد.

گنج خانلو در ادامه به نقش آموزش و پرورش در کمک رسانی به دانش‌آموزان بی بضاعت پرداخت و نقش مدیران و معلمان در مدارس را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: مدیران به لحاظ شناختی که از دانش‌آموزان و خانواده های آنها دارند می توانند به خوبی در امر توزیع عادلانه کمک ها ،به نهاد های مختلف من جمله کمیته امداد امام خمینی یاری رسانند.

حوریه قاسمی رییس سازمان دانش آموزی استان ضمن عرض خوش آمدگویی به مدعوین حاضر در جلسه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای بزرگوار به تشریح برنامه های سازمان و اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری مراسم شور عاطفه ها پرداخت و گفت: سازمان دانش آموزی به عنوان متولی برگزاری این مراسم در راستای تحقق سند تحول بنیادین از تمامی ظرفیت های خود برای برگزاری با شکوه مراسم شور عاطفه ها و ایجاد شور و شوق در میان دانش آموزان برای مشارکت حداکثری استفاده می کند.

وی افزود: همکاری و هم افزایی سازمان دانش آموزی و کمیته امداد امام خمینی می‌تواند ثمرات این مراسم را بهبود بخشیده و امر کمک رسانی به دانش آموزان نیازمند را سهل تر و سریع تر کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی نیز به تشریح فعالیت های انجام شده این سازمان در رابطه با کمک به دانش‌آموزان نیازمند پرداخت و گفت: کمیته امداد 6340 دانش‌آموز را تحت حمایت دارد و تاکنون تلاش های گسترده ای من جمله تهیه تبلت برای شرکت در کلاس های مجازی و تامین نیازهای دیگر آنها کرده است و در راستای کمک و پوشش حداکثری دانش آموزان نیازمند ،توافق نامه سه جانبه ای با آموزش و پرورش و بانک ملی ایران به امضا رسانده است با این حال هنوز 1434 دانش آموز بی بضاعت که نیاز به تبلت دارند وجود دارد.

وی افزود: در برگزاری شور عاطفه ها به دنبال تحقق دو هدف اصلی هستیم که یکی جمع آوری کمک های مادی برای دانش آموزان نیازمند است و دیگری که مهمترین هدف در این مراسم است زنده نگه داشتن روح انفاق و دستگیری در جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار