صادق ورمزیار در گفت‌وگو با پانا

بعید است کسی جایگزین فرهاد مجیدی شود؛ سرمربی خارجی سطح کیفی استقلال را بالا می‌برد

استعفا احمد مددی از مدیرعاملی استقلال اتفاق مثبتی بود / با این وضع بهتر است در انتخاب مدیرعامل عجله نکنند

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال به وزارت ورزش و جوانان توصیه کرد عجله‌ای برای انتخاب مدیرعامل جدید استقلال نداشته باشند تا فردی روی کار بیاید که به مسائل این باشگاه اشراف داشته باشد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بعید است کسی جایگزین فرهاد مجیدی شود؛ سرمربی خارجی سطح کیفی استقلال را بالا می‌برد

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با پانا، درباره وضعیت استقلال و استعفای احمد مددی از مدیرعاملی این باشگاه گفت: « استقلال در این چندماه اخیر وضع خوبی نداشت و من فکر می‌کنم با توجه به این موضوع استعفای مدیرعامل اتفاق مثبتی بود چرا که عملکرد مددی برای هواداران و پیشکسوتان استقلال قابل قبول نبود و و وجه‌اش را به عنوان مدیرعامل از دست داده بود، بنابراین بهتر بود به عنوان مدیرعامل باشگاه زودتر از این مجموعه جدا شود. »

وی ادامه داد: « متاسفانه به خاطر عملکرد مدیرعامل باشگاه اکثر بازیکنان در مصاحبه‌هایشان رودرروی او قرار گرفته بودند و در چنین وضعیتی فضای خوبی در باشگاه استقلال حاکم نبود و مدیریت باشگاه وجه خود را از دست داده بود و‌ نمی‌توانست مدیریت داشته باشد. »

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه حلقه گمشده استقلال در این چند ساله اخیر مدیریت بوده، عنوان کرد: « باشگاه استقلال به لحاظ مدیریت شرایط ثابتی در این چند ساله اخیر نداشت و خیلی از مشکلات هم نشات گرفته از همین بی‌ثباتی مدیریتی بوده است، بنابراین الان با رفتن مددی نیاز است کسی روی کار بیاید که به مشکلات استقلال آشنا باشد و‌ بتواند به عنوان مدیرعامل بر مسائل اشراف داشته باشد و در مدتی که برای استقلال به عنوان مدیرعامل مشغول به فعالیت است اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت باشگاه را تعریف کند. »

ورمزیار تاکید کرد: « بنابراین با توجه به این شرایط بهتر است برای انتخاب مدیرعامل عجله نکنند و شتاب‌زده فردی را به عنوان مدیرعامل انتخاب نکنند. به نظر من حتی اگر چندین ماه هم انتخاب مدیرعامل طول کشید ایرادی ندارد ولی در عوض فردی را انتخاب کنند که به تمامی مسائل مشرف است. »

وی همچنین در مورد وضع فرهاد مجیدی و ادامه حضورش به‌عنوان سرمربی تیم استقلال اظهار کرد: « من بعید می‌دانم کسی جایگزین مجیدی شود چون او تیم را بسته و بازیکنانی که مدنظرش بوده را جذب کرده و یک ماه دیگر هم مسابقات لیگ برتر بیست و یکم آغاز خواهد شد، بنابراین خیلی سخت است که کسی جایگزین او شود. البته همه این موارد بستگی به نظر هیئت مدیره و مدیرعامل جدید استقلال دارد. شاید آنها شرایطی را انتخاب کنند که اصلا مربی خارجی به تیم استقلال بیاید تا سطح کیفی تیم بالا رود که قطعا اگر این اتفاق بیافتد تیم استقلال شرایط بهتری خواهد داشت. در هر حال این موضوع نیاز به زمان دارد و باید ابتدا تکلیف مدیرعامل باشگاه مشخص شود و پس از آن بحث تغییرات فنی به میان بیاید. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار