سلامتی پله اول پرورشی است

تهران ( پانا)- انوشیروان رضایی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۸ در جلسه هم اندیشی و برنامه‌ریزی مراقبین سلامت برمسئولیت اخلاقی و حرفه‌ای همکاران مراقبین سلامت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سلامتی پله اول پرورشی است

جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی مراقبین سلامت منطقه ۱۸ با حضور انوشیروان رضایی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و کارشناسان حوزه سلامت و مراقبین سلامت با هدف تبیین برنامه های آغاز سال تحصیلی جدید و برنامه سالانه این حوزه برگزار شد.

در این جلسه رضایی، ضمن خوشامدگویی و تبریک بازگشایی مدارس به اهمیت فعالیت های مراقبین سلامت در اپیدمی کووید ۱۹ و سلامت دانش آموزان اشاره کرد.

وی افزود: با وجود کمبود امکانات و مشکلات موجود، مسئولیت اخلاقی ایجاب می کند با تلاش بیشتر، کمبودها در این زمینه جبران شود.

رضایی گفت: هیچ کدام از مراقبین سلامت و افرادی که در حوزه سلامت مشغول به کار هستند در مسئولیت اخلاقی و حرفه ای خود به خاطر کمبود امکانات اهمال نکرده و نمی کنند.

اکرم غلامی؛ کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با آرزوی توفیق برای همکاران عنوان کرد: از اینکه در جمع همکارانی که در خصوص ارتقاء فرهنگ سلامت و بهداشت جامعه خصوصا جامعه دانش آموزی فعالیت می کنند خرسندیم و قدردان این سعادت هستیم.

وی در ادامه به برنامه های اجرایی ویژه پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اشاره کرد.

در پایان جلسه پس از بیان نقطه نظرات مراقبین سلامت، از همکاران با اهدای هدایا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار