نشست هماهنگی برنامه‌های شور عاطفه‌ها برگزار شد

پانا(یزد)- حجت الاسلام والمسلمین اسلام منش معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در نشست هماهنگی برنامه‌های شور عاطفه‌ها گفت حدود ۷۰۰۰ نفر دانش آموز نیازمند با همت آحاد مردم ،خیرین و ... آماده شروع سال تحصیلی جدید هستند.

کد مطلب: ۱۲۱۶۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی برنامه‌های شور عاطفه‌ها برگزار شد

این نشست با حضور ملانوری شمس معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد،کریمی رییس سازمان دانش آموزی استان و جمعی از کارشناسان اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) نشستی با هدف هماهنگی برای برنامه های شور عاطفه ها در استان برگزار شد.

در ابتدا حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد استان با بیان اینکه کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند ازجمله اهداف مهم این نهاد است، گفت: ۲۷۱ هزار دانش‌آموز در سطح استان آماده فراگیری علم و دانش در سال جدید تحصیلی هستند که حدود ۷۰۰۰ نفر (۲/۵ درصد) از آنان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد هستند.

وی به برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند اشاره کرد و گفت این رویداد ملی از بیستم شهریورماه هم‌زمان با سراسر کشور آغازشده است و تا یازدهم مهرماه ادامه دارد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه رویکرد این نهاد در شور عاطفه‌ها دریافت کمک‌ها به‌صورت غیرحضوری است، تصریح کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و اپلیکیشن های بانکی تلفن همراه برای مشارکت نیکوکاران یزدی در رویداد ملی شور عاطفه‌ها و تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند در نظر گرفته‌شده است.

ملانوری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش با اشاره به عملکرد خوب کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش کمک به دانش آموزان نیازمند ضمن تشکر از همکاری آن عزیزان گفت: امیدواریم با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش بتوانیم همانند سالهای گذشته نسبت به رفع دغدغه دانش آموزان و خانواده آنان در موضوعات مختلف گام های موثری را برای پیشبرد اهداف برداریم. بحث و تبادل نظر پیرامون برگزاری جشن نمادین و ... در بین کارشناسان و اعضای حاضر در جلسه از دیگر برنامه های این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار