با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه؛

مرکز شیمی‌درمانی شهرستان میانه با مشارکت 10 میلیاردی مردم و خیرین افتتاح شد

میانه (پانا) - معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به بهره‌برداری از مرکز شیمی درمانی شهرستان با مشارکت ۱۰ میلیارد ریالی مردم؛ خیرین و دانشگاه علوم پزشکی استان گفت کاستن از آلام دردمندان کاری خداپسندانه و بسیار ارزشمند است.

کد مطلب: ۱۲۱۵۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مرکز شیمی‌درمانی شهرستان میانه با مشارکت 10 میلیاردی مردم و خیرین افتتاح شد

محمدرضا مشایخی در آیین بهره برداری از مرکز شیمی درمانی شهرستان در بیمارستان خاتم الانبیا با قدردانی از مشارکت مردم و خیرین در تجهیز مرکز و همراهی و حمایت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تخصیص ساختمان و همراهی شبکه بهداشت و درمان میانه؛ راه اندازی این مرکز را یکی از نیازهای ضروری شهرستان عنوان کرد و افزود: نمایندگی مهرانه در شهرستان از سال ۹۷ فعال و در این مدت برای ۵۴۹ نفر تشکیل پرونده شده و تاکنون شاهد کمک نقدی مردم و خیرین به میزان ۲۶ میلیارد ریال و ۷ میلیارد ریال کمک غیر نقدی مردم بودیم.

وی مرکز شیمی درمانی را دارای تبعات بسیار مثبتی از جمله کاهش آلام دردمندان در خود شهرستان و کاهش رفت و آمد به مرکز زنجان عنوان کرد و افزود: در خصوص انجمن مهرانه با حمایت و همراهی و همت خیرین و مسئولین توانستیم توجیه موضوع را تا حدی بالا ببریم که دستور ویژه وزیر بهداشت و درمان را برای راه اندازی مرکز جامع سرطان شهرستان اخذ کنیم که این مرکز شیمی درمانی یکی از زیرمجموعه های مرکز جامع سلامت است و به لطف خدا؛ همت مردم؛ خیرین و مسوولین خواهیم توانست اهداف غایی شهرستان را با راه اندازی مرکز جامع سرطان با انجام تمامی امور علمی و درمانی به سرانجام برسانیم.
مشایخی در ادامه ضمن قدردانی از حضور مهندس وثوق مدیر عامل انجمن مهرانه زنجان در این مراسم و حمایت و همراهی وی برای راه اندازی نمایندگی مهرانه و مرکز شیمی درمانی شهرستان و همچنین حمایت و پشتیبانی همیشگی امام جمعه میانه از پیگیری دکتر شیویاری نماینده پیشین مردم میانه در مجلس و اسماعیلی، نماینده فعلی مردم میانه برای راه اندازی دانشکده پرستاری؛ مامایی؛ لزوم تامین نیروی مورد نیاز را خواستار شد و گفت: بعد از مرکز شیمی درمانی به دنبال ایجاد مرکز جامع سرطان تیپ که مجوز آن اخذ شده و احداث کلینیک درمانی مهرانه خواهیم بود.
امام جمعه میانه نیز در این مراسم؛ کمک به هر انسان دردمند بویژه بیماران سرطانی را سبب باز شدن درهای رحمت و مغفرت الهی عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین عبداله محمدی با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا و همراهی مردم و خیرین در تمامی صحنه های مورد نیاز و انجام امور خیر؛ صدقه در راه نجات جان انسانها را کاری بس ارزشی عنوان کرد و از عموم مردم خواست تابرای سلامتی خود و خانواده مبالغی هر چند ناچیز به صورت ماهانه بعنوان صدقه سلامت کنار گذاشته و به مراکز درمانی مانند مهرانه واریز کنند.
وی با تاکید بر ضرورت واکسیناسیون عمومی در راستای کاهش و در نهایت از بین رفتن کرونا افزود: عده ای نادان به اسم طب اسلامی و طب سنتی در حال تبلیغات برای نزدن واکسن هستند اما باید بدانند هم‌اکنون کسانی بر اثر کرونا می میرند که واکسن نزده اند.
امام جمعه میانه، بهداشت و درمان را خیرخواه بزرگ ملت خواند و گفت: اگر واکسن بد بود جهادگران عرصه علم و پزشکی و مسوولین خود واکسن نمی زدند و مردم را نیز به این امر تشویق نمی کردند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی هم با حضور در این مراسم ضمن قدردانی از مسوولین شهرستان و خیرین در راه اندازی این مرکز گفت: ما متولی سلامت مردم بوده و اگر در فکر رفع مشکلات آنها هستیم باید در وهله اول به سلامت آنها بیاندیشیم.
محمدحسین صومی با بیان توان محدود دولت در کمک به حوزه سلامت بویژه در این مرکز با تخصیص زمین گفت: شاید دولت بیشتر از این نتواند کمک کند اما باید مسیر را جهت مشارکت مردم تسهیل کنیم.
وی با تاکید بر اینکه باید قدردان مردم و خیرین برای مشارکت در هر حوزه باشیم، اضافه کرد: با خیرین در بیش از ۲۰۰ پروژه مشارکت ۵۰ درصدی یا بیشتر داشتیم.
در این مراسم از سوی انجمن مهرانه میانه و خیرین از مشایخی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، وثوق مدیر عامل مهرانه زنجان و صومی ریاست دانشگاه علوم پزشکی با اهدای هدایایی تجلیل شد.
در پایان با حضور مسوولین استانی از بخش های بیمارستان خاتم الانبیای میانه بازدید بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار