پوستر مراسم «شب‌های پرستاره» در قم رونمایی شد

قم(پانا)- پوستر مراسم «شب‌های پرستاره» ویژه هفته دفاع مقدس، امروز در مجتمع خاتم قم رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پوستر مراسم «شب‌های پرستاره» در قم رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، نشست خبری تشریح جزییات مراسم «شب های پرستاره» و برنامه های هفته دفاع مقدس در استان، امروز در مجتمع خاتم قم برگزار شد.
در این نشست، ابتدا حجت الاسلام علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم در سخنانی، اظهار کرد: برنامه های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در استان قم، در دو قسمت برگزار می شود که در سه شب اول به برنامه شب های پرستاره و در سایر شب ها به اجرای برنامه هایی در موزه انقلاب و دفاع مقدس استان اختصاص می یابد.
«احمد حاجی زاده» رییس ستاد کنگره ملی شهدای قم نیز پاسداشت یاد و خاطره شهدا را تضمین کننده امنیت و سرافرازی نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: به طور یقین، هر اقدامی که در راستای آرمان های شهدا انجام می شود، با عنایت و دعوت خود شهدا صورت می گیرد و هر کسی لایق این خدمات و تلاش ها نیست.
حجت الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز پیروی از ولایت فقیه را رمز و راز پیروزی و توفیق رزمندگان اسلام دانست و گفت: با همین آرمان تبعیت از ولایت فقیه بود که رزمندگان اسلام موضوع پذیرش قطعنامه از سوی حضرت امام(ره) را پذیرفتند.
در این نشست، همچنین «سید صدرا میره ای» نماینده بنیاد روایت حیات طیبه و مجری پروژه شب های پرستاره، جزییاتی از این مراسم را تشریح کرد.
در پایان، از پوستر برنامه «شب های پرستاره» رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار