افتتاح دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در مصلی تهران

تهران (پانا) - شهردار منطقه ۷ در افتتاح دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در مصلی بزرگ تهران از راه اندازی سومین مرکز واکسیناسیون در این منطقه نیز خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در مصلی تهران

سمیه حاجوی در آیین افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در مصلی امام خمینی(ره)، گفت: با توجه به لزوم سرعت بخشیدن به فرآیند واکسیناسیون کووید۱۹ و همچنین تکریم شهروندان، مرکز واکسیناسیون کرونا در مصلی بزرگ تهران با همکاری سپاه محمد رسول الله، مرکز بهداشت شمال تهران و شهرداری منطقه ۷ راه اندازی شده و در حال حاضر به صورت آزمایشی روزانه ۵۰۰۰ نفر از شهروندان واکسینه می شوند.

حاجوی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه در منطقه ۷ حدود ۳ پایگاه برای تزریق واکسن پیش بینی شده بود، امروز نیز دومین پایگاه تجمیعی مصلی بزرگ تهران آغاز به کار کرد و از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ پذیرای شهروندان جهت تزریق دُز اول و دوم واکسن کووید-۱۹ است.

در ادامه شهردار منطقه ۷ با بازدید از مجموعه ورزشی مرودشت، در جریان مراحل آماده سازی سومین مرکز در این منطقه جهت واکسیناسیون شهروندان قرار گرفت و دستورات لازم را جهت هرچه سریعتر راه اندازی این مرکز صادر کرد تا ساکنان محلات نزدیک به این مرکز از جمله حشمتیه، ارامنه، خواجه نظام و کاج بتوانند با طی‌کردن حداقل مسافت خود را به این مرکز رسانده و واکسن خود را دریافت کنند.

بر اساس گزارش سایت شهر، مرکز واکسیناسیون مرودشت واقع در خیابان مرودشت با همکاری و مشارکت مرکز بهداشت شمال تهران، شهرداری منطقه ۷ و بسیج ناحیه شهید مطهری با آغاز هفته دفاع مقدس راه اندازی می شود و گروه های هدف می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا (salamat.gov.ir) و انتخاب محل مذکور، با دریافت پیامک به این مراکز مراجعه و واکسن خود را تزریق کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار