بازگشایی مدارس در خراسان جنوبی به صورت تدریجی خواهد بود

بیرجند(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی از بازگشایی مدارس استان به صورت تدریجی و براساس مجوزهای ستاد مبارزه با کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس در خراسان جنوبی به صورت تدریجی خواهد بود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، رضا یکه خانی، با اشاره به واکسیناسیون 90 درصدی فرهنگیان استان اظهار کرد: براساس دستورالعمل معاونت تحت عنوان نسخه صفر شش فعالیت مدارس روستایی و عشایری کم جمعیت و دروس عملی و کارگاهی هنرستان ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت حضوری با مانع است، ولی در عین حال تصمیم نهایی بر عهده ستاد ملی کرونا است.

وی، رویکرد امسال آموزش و پرورش خراسان جنوبی در برگزاری کلاس ها را به صورت تلفیقی، حضوری و مجازی دانست و تصریح کرد: حفظ سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان، اولیا، مدیران و معلمان خط قرمز و اولویت اول خادمین آموزش و پرورش در بهارستان علم و ادب است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جاری به صورت تدریجی، با توجه به دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی خبر داد و عنوان کرد: سامانه شاد و مدرسه تلویزیونی آموزش های مکمل هستند و ما پیش بینی می کنیم با توجه به روند رو به رشد واکسیناسیون، آموزش ها به صورت تلفیقی ارائه شود.

به گفته یکه خانی بعد از این هم آموزش مجازی به عنوان فعالیت های تکمیلی در کنار آموزش رسمی حضور خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار