تمهیدات استانداری تهران برای بازگشایی مدارس

تهران (پانا) - استاندار تهران درباره تمهیدات استانداری تهران برای بازگشایی مدارس توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات استانداری تهران برای بازگشایی مدارس

انوشیروان محسنی بندپی اظهار کرد:‌ پایانه‌های حمل و‌نقل درون شهری و برون شهری، بانک‌ها و پاساژها همچنان در زمره اصنافی بودند که کمترین میزان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را دارند. مکاتبه‌ای با این اصناف داشتیم که در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی برخورد خواهد شد و البته قبل از اعمال قانون سعی در اقناع سازی این اصناف داریم.

استاندار تهران افزود:‌ در روند واکسیناسیون کرونا در استان تهران تحول خوبی شاهد بودیم و در مجموع تا دیروز 6 میلیون و 525 هزار نفر در استان واکسینه شدند و به تنهایی دیروز ۲۶۰ هزار نفر در استان واکسینه شدند و شاهد جهش خوبی در واسیناسیون استان بودیم.

وی با اشاره به جمعیت بالای سالمند در استان تهران گفت:‌جمعیت سالمند در استان بالا است و شاهد تراکم بالای جمعیت در این استان هستیم و سهمیه واکسن استان تهران قاعدتا باید افزایش پیدا کند. در هفته گذشته شاهد روند کاهشی مراجعین سرپایی بستری و فوتی‌ها در استان تهران بودیم.

استاندار تهران درباره بازگشایی مدارس نیز گفت: در خصوص بازگشایی مدارس تابع تصمیمات ستاد ملی هستیم و تمامی تمهیدات در این خصوص اندیشیده شده است.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: استانداری تهران آمادگی کامل دارد تا نسبت به تامین لجستیک و پرداخت هزینه‌های عوامل واکسیناسیون حتی در روزهای پنجشنبه و جمعه برای افزایش ساعات واکسیناسیون در سطح شهر و استان تهران اقدام کند.

استاندار تهران همچنین به راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران اشاره کرد و گفت: در خصوص برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران مقرر شد در این خصوص در ستاد کرونای استان‌تهران در هفته آینده تصمیم گیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار