سن واکسیناسیون کرونا در خراسان جنوبی به متولدان 1368 رسید

بیرجند(پانا)- سن مشمولان تزریق واکسن کرونا در خراسان جنوبی ۳ سال کاهش یافت و به متولدین ۱۳۶۸ رسید.

کد مطلب: ۱۲۱۴۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
سن واکسیناسیون کرونا در خراسان جنوبی به متولدان 1368 رسید

دبیر ستاد دانشگاهی کنترل و پیشگیری بیماری کرونا در استان خراسان جنوبی گفت: سامانه ثبت نام واکسن کرونا برای متولدان ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۸ نیز در خراسان جنوبی باز شد.

شریف زاده با اشاره به اینکه واکسیناسیون دانشجویان نیز از روز گذشته در استان آغاز شده است، افزود: تلقیح واکسیناسیون دانشجویان وزارت علوم، دانشگاه آزاد و سایر مؤسسات آموزش عالی از دیروز آغاز شده و دانشجویان می‌توانند با ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir و انتخاب محل تزریق با توجه به ظرفیت مراکز برای دریافت واکسن اقدام کنند.
وی همچنین از ورود محموله جدید واکسن کرونا به استان تا اواخر وقت امروز خبر داد و گفت: در این محموله ۳۰ هزار دز واکسن سینوفارم و ۹ هزار دز واکسن آسترازنکا به استان وارد می‌شود که با ورود این محموله به استان واکسیناسیون شدت می گیرد.

دبیر ستاد دانشگاهی کنترل و پیشگیری بیماری کرونا در استان با اشاره به اینکه هم اکنون چند مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان آماده بهره برداری است، افزود: در صورت تسریع ورود محموله‌های واکسن به استان، این مراکز در استان آغاز به کار خواهند کرد.

وی همچنین به آمار تحلیلی کرونا در استان نسبت به هفته دوم شهریور اشاره کرد و گفت: براساس آمار‌ها موارد مثبت کرونا ۳۶ درصد، موارد بستری مثبت ۴۴، موارد بستری در بخش‌های مراقبت ویژه ۲۵ درصد و تست‌های سریع و مولکولی ۵۰ درصد کاهش داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار