درخشش دانش‌آموزان و فرهنگیان فارس در جشنواره کنترل وزن و چاقی (کوچ)

شیراز (پانا)- معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فارس ازاعلام نتایج و کسب مقام برتر دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا دانش‌آموزان فارس در اولین جشنواره کشوری کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان (کوچ) خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان و فرهنگیان فارس در جشنواره کنترل وزن و چاقی (کوچ)

احمدعلی قهرمانی امروز با اعلام این خبر گفت: ایجاد تنوع در فرصت‌های تربیتی برای پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان و همینطور طراحی و تدوین برنامه تعلیم و تربیت انعطاف‌پذیر و متناسب با ویژگی‌های شخصیتی و محیطی دانش‌آموزان برای شکوفایی استعدادهای خاص و افزایش کارآمدی دانش‌آموزان امری ضروری است.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: هرچند علم، توسعه و پیشرفت نیاز اولیه بشر امروزی است ولی باید دانست که علم به خودی خود، ضامن حل مسائل و مشکلات آینده‌ای که ما با آن‌ها مواجه خواهیم شد نیست.
قهرمانی گفت: اولین دوره جشنواره کشوری کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ) به میزبانی استان سمنان در اسفند ماه سال 1399 در محورهای فعالیت بدنی با هدف کنترل وزن، عوارض و پیامدهای چاقی، سبک زندگی فعال و سالم، تغذیه سالم و هدفمند، پیشگیری از چاقی و مدیریت وزن ویژه دانش‌آموزان، والدین و همکاران فرهنگی برگزار شد.
وی با بیان اینکه فیلم داستانی، عکس، پویانمایی، نقاشی، دلنوشته(تجربه گردانی)، ایده پردازی و خلاقیت، کاریکاتور، نرم افزار و پوستر آموزشی از محورهای این جشنواره بود، افزود: در این جشنواره تعداد 625 اثر از سوی جامعه هدف به دبیرخانه استان ارسال شد و پس از بررسی و داوری آثار 182 اثر به دبیرخانه کشوری (استان سمنان) ارسال شد و نتایج و نفرات برتر بخش‌های مختلف در سه بخش دانش‌آموزان، همکاران فرهنگی و والدین اعلام شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در این جشنواره دانش‌آموز آیدا راسخ از آموزشگاه پژمان ناحیه 2 شیراز در بخش نرم‌افزار، ثمین عالم‌گیر از آموزشگاه هنر و اندیشه ناحیه 1 شیراز در بخش پویانمایی و آیدا صادق‌زاده مقام از آموزشگاه فرازنگان ناحیه 2 شیراز حایز مقام برتر کشوری شدند.
قهرمانی افزود: دانش‌آموزان آمنه مروت از آموزشگاه امام علی (ع) ناحیه 1 شیراز در بخش ایده‌پردازی، رادمهر چهره‌گشا از آموزشگاه یاسین ناحیه 1 شیراز در بخش فیلم کوتاه داستانی و علی مرشدی از آموزشگاه شهید صالحی ناحیه 1 شیراز در بخش طراحی پوستر حائز مقام برتر کشوری شدند.
وی ادامه داد: در بخش فرهنگیان نیز سمانه قائدیان و ساره رضایی در بخش فیلم داستانی کوتاه و نوشین طیبی در بخش طراحی پوستر از ناحیه 1 شیراز، فاطمه کاوه از آموزشگاه شهدای غواص فسا در بخش فیلم داستانی و فرزانه کریمی از آموزشگاه فرزانگان فسا در بخش ایده پردازی حایز مقام برتر کشوری شدند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در بخش والدین نیز شهرام لطفی از ناحیه 1 شیراز در رشته ایده پردازی و فاطمه ایزدی از پاسارگاد در رشته تجربه گردانی حائز مقام کشوری شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار