برگزاری کارگاه فرهنگی مبارزه با مواد‌ مخدر در شهرستان بهارستان

بهارستان دو(پانا)- کارگاه فرهنگی و هم‌اندیشی مبارزه با مواد مخدر با حضور رئیس، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، کارشناس مشاوره و امور تربیتی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان و سایر مسئولان در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه فرهنگی مبارزه با مواد‌ مخدر در شهرستان بهارستان

در این جلسه، داریوش عبدی، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهارستان بهارستان ضمن تأکید بر موضوع مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: برای اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر آموزش، آگاه‌سازی و حساس‌سازی جامعه همراه با شیوه‌های مختلف رسانه‌ای و فرهنگی اهمیت زیادی دارد.

او بیان کرد: در این زمینه همه دستگاه‌ها باید امکانات و ظرفیت‌های خود را برای مبارزه با مواد مخدر بسیج کنند و با نگاه اعتقادی و جدیت ورود پیدا کنند.

در این جلسه با توجه به موضوع مقرر شد با همکاری و هماهنگی شهرداری و اداره ارشاد، مسابقات فرهنگی، هنری موثر در سطح شهرستان بهارستان و با توجه به دستورالعمل‌های موجود تهیه و برگزار شود.

با توجه به تأثیر ورزش بر روی سلامتی و دوری از مضرات و مواد مخدر اداره ورزش و جوانان قول همکاری و هم فکری برای ایجاد نشاط خانواده، پیاده‌روی‌های خانوادگی و مسابقه بادبادک‌ها را داد.

همچنین مصوب شد، نیروی انتظامی برای برگزاری کلاس‌هایی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بستر شاد همکاری کند.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار