«سه‌شنبه‌های نجومی» در قم برگزار می‌شود

قم(پانا)- دوره علمی ــ آموزشی «سه‌شنبه‌های نجومی» به همت سازمان فرهنگی، هنری و وزشی شهرداری قم و با همکاری اداره میراث فرهنگی استان در مجموعه تاریخی گنبد سبز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۴۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
«سه‌شنبه‌های نجومی» در قم برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری قم، برنامه «سه‌شنبه‌های نجومی» به همت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم، اداره میراث فرهنگی استان قم و انجمن منجم باشی و با رعایت پروتکل بهداشتی و حضور محدود علاقه‌مندان و شهروندان در مجموعه تاریخی گنبد سبز برگزار می‌شود.

رصد ماه و ستارگان، دوره آموزشی آشنایی با صور فلکی، ابزار نجوم، نمایشگاه عکس و عکاسی نجوم در این برنامه به اجرا درمی‌آید.

این برنامه ۲۳ و ۳۰ شهریورماه و ششم و ۱۳ مهرماه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در مجموعه گنبد سبز شهر قم برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۲۷۴۹۷۸۵۲ در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند.

یادآور می‌شود، از اوایل سال جاری طبق تفاهمی بین سازمان میراث فرهنگی استان و سازمان فرهنگی شهرداری قم، ‌مقابر تاریخی گنبد سبز که سال‌ها به حال خود رها شده بود برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به سازمان فرهنگی،‌ هنری و ورزشی شهرداری قم واگذار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار