پیام تبریک مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی برای جوایز «زالاوا»

تهران (پانا) - در پی موفقیت فیلم «زالاوا» در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی پیام تبریکی را منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی برای جوایز «زالاوا»

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در پی موفقیت فیلم «زالاوا» در هفتاد و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی پیام تبریکی را منتشر کرد.

در متن پیام تبریک علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، آمده است:

«هنرمند گرامی

جناب آقای ارسلان امیری

کارگردان محترم فیلم «زالاوا»

با تقدیم سلام

در آستانه روز ملی سینما، کسب «جایزه بزرگ بخش هفته منتقدین» و همچنین «جایزه فیپرشی (فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم جهان)» در رویداد مهم هفته منتقدین هفتاد و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز، کام اهالی فرهنگ و هنر سرزمین‌مان را شیرین کرد. به ارمغان آوردن این شادی را خدمت جنابعالی و همه عوامل این فیلم، صمیمانه تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ توفیق شما را در ادامه مسیر فیلمسازی آرزو دارم.»

«زالاوا» نخستین فیلم بلند سینمایی ارسلان امیری است که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و به تهیه‌کنندگی روح‌الله برادری و سمیرا برادری ساخته شده است.

این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر توانست دیپلم افتخار بهترین فیلمبرداری، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین کارگردان فیلم اولی و بهترین فیلمنامه را به دست آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار