تلقیح واکسن کرونا در مرکز نگهداری از معتادین اخوان ملارد

ملارد(پانا)- به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، ۱۵۹۰ نفر بیمار و کادر مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

کد مطلب: ۱۲۱۳۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تلقیح واکسن کرونا در مرکز نگهداری از معتادین اخوان ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، با حضور زهرا باقرپور معاون اداره بهزیستی ملارد، مسئولان مدیریت عملکرد و پیشگیری و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در این مرکز، دوز اول واکسن کرونا به کارکنان و بیماران مرکز نگهداری معتادین اخوان تزریق شد.

داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تأکید بر اهمیت اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی پس از انجام واکسیناسیون، گفت: دریافت واکسن دلیل بر عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیست و مانند این مدت گندزدایی ساختمان، نظافت، تب‌سنجی روزانه و سایر اقدامات جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بایستی انجام پذیرد.

مسئول پیشگیری بهزیستی ملارد نیز با اعلام اینکه این مرکز ظرفیت نگهداری بیش از ۱۶۰۰ بیمار را دارد، بیان کرد: از آغاز بیماری کرونا تاکنون و با اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان در این مرکز توانسته زده‌اند بسیار خوب شرایط را کنترل نمایند.

اعظم عینی در ادامه افزود: در راستای نگهداری از معتادین متجاهر استان تهران از سال ۹۲ این مرکز احداث شده و با ظرفیت نگهداری ۱۶۰۰ بیماری در ۵ فاز انواع خدمات روانشناختی، مددکاری، آموزش های فردی و گروهی را ارائه می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار