حمیدی خبر داد

ادامه روند واکسیناسیون فرهنگیان تا اول مهرماه

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش‌ و پرورش خبر داد روند دریافت دز دوم واکسن کرونا درحال انجام است و تا اول مهرماه واکسیناسیون فرهنگیان ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ادامه روند واکسیناسیون فرهنگیان تا اول مهرماه

مهرزاد حمیدی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که از صبح امروز به میزبانی اردوگاه شهید باهنر درحال برگزاری است پیرامون تبیین دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی مدارس با بیان جزئیات مصوبات ستاد ملی کرونا اظهار کرد: براساس این مصوبات دستورالعمل واکسیناسیون فرهنگیان به استان‌ها ابلاغ شده است.

وی خبر داد با راه اندازی ۴۲۷ مرکز تجمیعی برای حضور با شان معلمان در راستای واکسیناسیون، ۸۲ درصد معلمان مرحله اول واکسن را دریافت کردند.

حمیدی بیان کرد: درباره دریافت دز دوم واکسن کرونا نیز روند درحال انجام است و تا اول مهرماه واکسیناسیون فرهنگیان ادامه دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی مدارس را تشریح و اظهار کرد: به طور مثال درباره فاصله گذاری اجتماعی ساعت شروع و پایان مدرسه باید به گونه ای باشد که از رفت و آمد و ازدحامی جلوگیری شود.

وی با اعلام تعطیلی بوفه مدارس افزود: بحث تهویه، تجهیز سرویس‌های بهداشتی و رعایت بهداشت ازجمله موارد حائز اهمیت است همچنین درباره خوابگاه‌ها نیز پروتکل خاصی مدنظر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار