شهدای بزرگ فرزندان زنان بزرگ هستند

بیرجند(پانا)-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت شهدای بزرگ فرزندان زنان بزرگ هستند و نقش آنان مثال زدنی است.

کد مطلب: ۱۲۱۳۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
شهدای بزرگ فرزندان زنان بزرگ هستند

آیت الله مهدی عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در یادواره لشکر فرشتگان در حسینیه جماران گفت : لایه آشکار ارزش شهادت چه در صحنه تاریخ و چه در صحنه های نبرد همواره مشاهده می شود ولی لایه پنهان ارزش شهادت زنان و مادرانی هستند که این شهدا را پرورش داده اند.

او افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌های تاریخی و الگوی ایثار هستند اما باید دانست شجاعت و عظمت شهید متأثر و نشأت گرفته از مادر ایثارگری است که تربیت چنین فرزندی را به ‌بهترین نحو و با معیارهای اسلامی انجام داده است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه که هر جا سخن از تعلیم و تربیت به میان می آید نام مادر می درخشد بیان کرد: این نشان دهنده نقش بی بدیل مادران در سرنوشت و آینده فرزندانش است که این نقش بی بدیل و انکار ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: در اسلام زن در یک محیطی بدون دغدغه اقتصادی باید به تربیت فرزندانش بپردازد و این کار او به نوعی عبادت است و خداوند در ازای هر کاری به اون اجر و مزد خواهد داد.

او در ادامه به جایگاه برتر مادران و خانواده هایی چند شهیده و یا تک فرزند شهید پرداخت و ادامه داد: گذشت و ایثار خانواده های که از جان چند فرزند خود در جهت پیروزی اسلام و کشور گذشتند بسیار ارزنده و پررنگ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار