وزیر کشور: باید با تمام توان در صحنه باشیم

در حال بررسی استانداران جدید هستیم/ استانداران به تدریج بنا به ضرورت انتخاب خواهند شد

تهران (پانا) - وزیر کشور در جریان دومین سفر به خوزستان، در بدو ورود به اهواز ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور: باید با تمام توان در صحنه باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور روز پنجشنبه ۱۸ شهریور جهت شرکت در آئین تکریم استاندار سابق و معارفه استاندار جدید خوزستان از طریق فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز وارد خوزستان شد و مورد استقبال قاسم سلیمانی دشتکی و مسوولان استانی قرار گرفت.

وحیدی در بدو ورود به اهواز در محل گلزار شهدا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم به آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کرد.

احمد وحیدی در گلزار شهدای اهواز در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در حال بررسی و مطالعه بر روی استانداران جدید هستیم و بنا به ضرورت و به تدریج آن‌ها را انتخاب خواهیم کرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات سلیمانی دشتکی استاندار قبلی خوزستان گفت: وی در مدت کوتاهی که استاندار این استان بود خدمات و تلاش‌های زیادی از خود نشان داد.

وزیر کشور افزود: امروز نیز اقای خلیلیان که از افراد با سابقه و توانمند می‌باشد به عنوان استاندار جدید در خوزستان کار خود را شروع خواهد کرد. مهم این است که ما شرایط محیطی را خوب بشناسیم و برابر مقتضیات با همه توان در صحنه باشیم. باید با همه توان در صحنه باشیم و هیچ گاه هیچ صحنه‌ای نباید خالی باشد.

وی گفت: به گلزار شهدا آمده‌ایم تا ضمن مدد گرفتن از آنها اعلام کنیم که هیچگاه از خط آنان جدا نخواهیم شد.

وزیر کشور گفت: روز ۱۷ شهریور مشحون از یاد شهیدان انقلاب اسلامی و پیش قراولان این عرصه است و در این روز با شهدای عزیز تجدید میثاق می کنیم.

محمد باقر خرمشاد؛ معاون سیاسی جدید وزارت کشور، وزیر کشور را در این سفر همراهی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار