معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خبر داد:

توزیع اقلام بهداشتی، بسته‌های آموزش سلامت و پیشگیری از کرونا در استان همدان

همدان (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از توزیع اعتبار ارتقای بهداشت مدارس، اقلام بهداشتی، بسته‌های آموزش سلامت و پیشگیری از کرونا ویروس در مناطق 19گانه استان در قالب پروژه مهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
توزیع اقلام بهداشتی، بسته‌های آموزش سلامت و پیشگیری از کرونا در استان همدان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، عبدالله جعفری گفت: در راستای ارتقای سطح سلامت و بهداشت دانش آموزان و اجرای طرح ها و برنامه های حوزه سلامت و همچنین به منظور بازگشایی ایمن مدارس در قالب پروژه مهر، اعتبار ارتقای بهداشت مدارس و اقلام بهداشتی در بین مناطق 19 گانه استان توزیع شد.

جعفری افزود: دو مرحله اعتبار و بسته های بهداشتی شامل تجهیزات اتاق بهداشت مدارس، ماسک، مایع ضد عفونی کننده دست و سطوح، صابون مایع، ترازو و قد سنج است که از محل اعتبارات ابلاغی دفتر سلامت و تندرستی وزارت متبوع به ارزش 5 میلیارد ریال در استان توزیع شده است.

وی همچنین از اجرای موفق واکسیناسیون معلمان در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در واکسیناسیون دُز اول، عملکرد استان همدان در ردیف استان های برتر کشور با پوشش بالای 90درصد بود که با مکاتبات صورت گرفته با وزارت متبوع و دانشگاه علوم پزشکی همکاران جامانده نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه salmat.gov.ir با أخذ نوبت، واکسن دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار