داستان‌های ردّ پای آسمان رونمایی شد

لاهیجان (پانا)- آیین رونمایی کتاب نوجوانان گروه شاهنامه‌خوانی و آشنایی با مفاخر ادبی ردپای آسمان در لاهیجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
داستان‌های ردّ پای آسمان رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان؛ آیین رونمایی از اولین مجموعه داستان های نوجوانان برای نوجوانان گروه ردپای آسمان با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از علاقه مندان فرهنگ و ادب برگزار شد.
نیلوفر امیدی، سرپرست شاهنامه‌خوانی و آشنایی با مفاخر ادبی در این برنامه اذعان کرد: با توجه به اینکه داستان‌های گروه نوجوان رد پای آسمان به سطح معقولی از پختگی رسیده است که برای مخاطبان نوجوان خود جذاب باشد و آنها را به خوانش این داستان ها علاقه مند کند بر آن شدیم که تعدادی از داستان ها را در کتابی تحت عنوان«مجموعه داستان های نوجوانان برای نوجوانان» به چاپ رسانده و با حمایت رییس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، طی برنامه ای صمیمانه و با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی از نخستین کتاب این گروه رونمایی شود.
در این برنامه که هستی نژادعلی، اجرای آن را بر عهده داشت، حکایت ضحاک و کاوه آهنگر از شاهنامه فردوسی، معرفی کتاب«رد پای آسمان» و ارائه قسمت‌هایی از آن، خوانش غزل حافظ و همچنین خوانش حکایتی از دیوان پروین اعتصامی به ترتیب توسط سیده بهار رضوی، یسنا رضایی، آیناز قانع، سونیا فکری، درسا یوسف نژاد، بهار حسین دوست، ستایش اکبری نژاد، نازنین نیک و بهار نیک اجرا شد. این کتاب توسط نیلوفر امیدی گردآوری و نشر حس آخر آن را در 72 صفحه منتشر کرد.

اسامی داستان ها و نویسندگان آن به ترتیب عبارت است از: دختر مرواریدی نوشته بهارنیک، تعطیلات در سرزمین هیولاها نوشته یسنا رضایی، اتاق مرگ نوشته بهار حسین دوست، آخرین ماموریت نوشته زینب نیک، گردش بی پایان نوشته ستایش اکبری نژاد و گردنبند سیاه نوشته درسا یوسف نژاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار