دانش‌آموزان را باید با فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت آشنا کرد

شیراز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت ارزش هایی توسط ملت عزیز خلق شده است که وظیفه دفاع از این ارزش‌ها و انتقال آن به نسل امروز است و نشر این مهم باعث حفظ تمامیت ملی ایران اسلامی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۳۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان را باید با فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت آشنا کرد

جهانبخش بانشی، در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت به نسل جدید بیان کرد: انتقال این ارزش‌های 41 ساله به دانش‌آموز که منطبق با سیره ائمه و معصومین بوده و دارای پیشینه و پشتوانه قوی است موجب تحکیم بنیان‌های فرهنگی کشور خواهد شد .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس خواستار جهت‌گیری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در راستای پیشنهادات عمومی از سوی وزارتخانه شد و افزود: ما به عنوان بخشی از بدنه فرهنگی این جامعه تلاش کردیم فعالیت‌های گسترده و مدونی برای پاسداشت ارزش‌ها داشته باشیم.
بانشی بر حفظ ارزش های دفاع مقدس در کتب درسی و فوق برنامه‌ها و اردوها و بسته‌های فرهنگی تربیتی از جمله یادواره شهدا، تهیه کتاب، شب شعر، طرح لاله های روشن تاکید کرد.
او در پایان افزود: یکی از محوری‌ترین مفاهیم در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بحث تجلیل از حماسه آفرینان دفاع مقدس است که برنامه‌ها با پوشش خبری مناسب از طریق شبکه ملی شاد پخش خواهد شد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس در پایان گفت: پاسداشت خون شهدا و زنده‌نگاه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان فشانی‌های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار