آموزش و پرورش رکن اساسی توسعه همه‌جانبه خصوصا توسعه صنعتی است

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس، در جمع فرهنگیان لامرد گفت آموزش و پرورش رکن اساسی توسعه همه جانبه خصوصا توسعه صنعتی است و با توجه به صنعتی بودن شهرستان لامرد بر لزوم مشارکت‌های مادی و معنوی بخش صنعت در توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش رکن اساسی توسعه همه‌جانبه خصوصا توسعه صنعتی است

فرهاد اسماعیلی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لامرد با اشاره به سند تحول بنیادین بر ضرورت توجه به جایگاه فرهنگیان و زمینه‌سازی دستیابی دانش‌آموزان به حیات طیبه تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به ارائه گزارش‌های دقیق مبنی بر آسیب‌های آموزشی دانش‌آموزان در ایام کرونا، بر توسعه مهارت‌های تدریس آنلاین معلمان تاکید کرد.

اسماعیلی شبکه آموزشی شاد را که از زیرساخت‌های امنیتی خوبی برای محافظت از معلم و دانش‌آموز برخوردار است را به عنوان مهمترین ابزار آموزشی آنلاین عنوان کرد و بر لزوم استفاده از این نرم افزار تاکید کرد.

ضرورت توجه به آموزش و پرورش، تجهیز و توسعه زیرساخت های آموزش و پرورش، شرایط بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو، واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان و... از مهمترین مسائلی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

بنابراین گزارش در این جلسه از نماینده خیر محترم مدرسه ساز حاج سلیمان بدیعی با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

این جلسه با حضور روسای ادارات آموزش و پرورش لامرد، علامرودشت، اشکنان و نماینده ولی فقیه در لامرد و سرپرست فرمانداری لامرد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار