نجابت با تشریح نشست کمیسیون امور داخلی کشور:

تحقیق و تفحص از نهاد ریاست‌جمهوری تصویب شد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از بررسی تقاضای تفحص از سازمان شهرداری‌ها و نهاد ریاست‌جمهوری در این کمیسیون خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تحقیق و تفحص از نهاد ریاست‌جمهوری تصویب شد

به گزارش روابط عمومی مجلس، روح‌اله نجابت با اشاره به جلسه امروز (یکشنبه 14 شهریور ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: نخست طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و انتخابات شوراها با حضور کارشناس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور و دستگاه های ذیربط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: با توجه به گستردگی کار مقرر شد جلسه مستقلی را به صورت پیوسته از صبح تا بعد از ظهر برگزار کرد، تا نکات و مطالب به شکل دقیقی بررسی شود و بعد از جمع بندی طرح به صحن مجلس مجدداً ارجاع داده شود.

وی بیان کرد: بررسی تحقیق و تفحص از نهاد ریاست‌ جمهوری دوره قبل در دستورکار بود که پس از صحبت موافقان و مخالفان به رای گذاشته شد و به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار داشت: تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان شهرداری ها و دهیاری مطرح بررسی شد و پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان، رای گیری درباره آن به جلسه آتی موکول شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار