تقوی: FIVB ایران را شایسته مدال طلای میزبانی دانست

تهران (پانا) - دبیر کل فدراسیون والیبال از میزان بالای رضایت فدراسیون جهانی والیبال از میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تقوی: FIVB ایران را شایسته مدال طلای میزبانی دانست

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، میزبانی شایسته ایران در هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در شرایط کرونایی رضایت مسئولان داخلی ورزش و خارجی والیبال را به همراه داشت.

دبیرکل فدراسیون والیبال با تایید این موضوع افزود: میزبانی این دوره از رقابت‌ها از دو بعد نتایج تیمی و میزبانی برای ایران حائز اهمیت بود.

سیدمیلاد تقوی با بیان اینکه تیم ایران نسبت به تیم‌های دیگر، به‌خصوص تیم‌های اروپایی که قبل شروع مسابقات در تهران حضور در چند تورنمنت را تجربه کرده بودند، شرایط سختی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان داشت، تصریح کرد: این در حالی است که به دلیل شیوع کرونا تورنمنت‌های آسیایی برگزار نشد و به همین دلیل هم نوجوانان ایران در قهرمانی جهان، اولین حضور خود را در یک تورنمنت رسمی، آن هم در سطح جهانی تجربه کردند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر بعد از شیوع کرونا در دنیا، ایران اولین میزبانی جهانی را برعهده گرفت و مسابقات در سطحی برگزار شد که مسئولان فدراسیون جهانی و نماینده FIVB در ایران بارها اذعان کردند که کشورمان با شایستگی تمام مدال طلا میزبانی را کسب کرد. از سوی دیگر کسب مدال برنز بازی‌ها افتخار بزرگی برای والیبال ایران به همراه داشت.

تقوی با تاکید بر این‌که حساسیت این میزبانی نسبت به میزبانی‌های پیش از کرونا بیش از پیش بالا بود، در تشریح این موضوع گفت: علاوه بر بحث بالا بودن کیفیت میزبانی، موضوع سلامت مهمانان هم برایمان در اولویت بود. خوشحالیم که در طول برگزاری مسابقات، هیچ مورد کرونایی از هیچ تیم و شرکت‌کننده‌ای نداشتیم و این نشان‌دهنده آن است که برنامه‌هایمان برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی به بهترین نحو ممکن به سرانجام رسید. امیدوارم مردم ایران از این میزبانی و نتیجه‌ای که تیم والیبال نوجوانان ایران به‌دست آورد، خوشحال باشند.

دبیرکل فدراسیون والیبال با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن 12 هزار نفری آزادی، افزود: با توجه به این‌که دکتر سجادی یک چهره ورزشی است، درک درستی از سختی‌های میزبانی یک رویداد جهانی دارد. وزیر ورزش در بازدید از سالن آزادی در هنگام مسابقات هم از میزبانی کشورمان در این رقابت‌ها ابراز رضایت کرد. مسئولان فدراسیون جهانی والیبال و فدراسیون‌های ملی تیم‌های شرکت کننده نیز از میزبانی ایران نهایت رضایت را داشتند. امیدواریم این میزبانی باعث شود میزبانی بزرگ‌تری در عرصه جهانی بگیریم و فکر می‌کنم سابقه بسیار خوبی از ایران در عرصه والیبال جهانی به ثبت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار