رییس بهزیستی ملارد:

اجرای طرح محب بر مبنای آموزش بیماری‌های واگیردار

ملارد(پانا)- در راستای آموزش افراد در زمان بروز سیل، زلزله و بیماری‌های واگیردار، طرح محب از خرداد ماه در شهرستان ملارد با همکاری حوزه پیشگیری و مرکز مثبت زندگی کد ۱۳۰۲ در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۲۱۲۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح محب بر مبنای آموزش بیماری‌های واگیردار

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم، رئیس این اداره ضمن تأکید بر اجرای طرح‌های سازمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: بسیاری از این طرح‌ها می‌توانند در کنترل شیوع بیماری کرونا موثر واقع شوند.

خادم در ادامه ضمن اعلام اجرای طرح محب از خرداد ماه بصورت مستمر و فعال توسط مرکز مثبت زندگی در سطح شهرستان، گفت: با توجه به شرایط و مشکلات موجود در اولین دوره برگزاری این طرح، مبنا را بر آموزش افراد در جهت آگاه‌سازی اقدامات لازم در خصوص جلوگیری از شیوع بیماری کرونا قرار دادیم.

اعظم عینی معاون پیشگیری نیز با تأکید بر اهمیت آموزش افراد بخصوص در مناطق آسیب‌خیز گفت: در صورت آموزش افراد در زمینه مدیریت بحران، می‌توان در مواقع اضطراری بروز بلایای طبیعی و غیرطبیعی شرایط را بیش از پیش کنترل نمود.

او افزود: از خردادماه با آغاز این طرح در شهرستان دوره‌های آموزشی با حضور مدرسان و کارشناسان در روستاها و مناطق آسیب‌خیز اجرا شده و در این دوره‌ها کارشناسان با تشریح مشکلات و مسائل بوجود آمده با توجه به بیماری کرونا ضمن آموزش افراد در چگونگی مواجهه با خطر ، بیماری و ... تلاش کرده‌اند که با آگاه‌سازی، آموزش و توزیع بروشورهای بهداشتی بتوانند سطح اطلاعات را بالا برده تا به این وسیله از بروز و شیوع این بیماری تا اندازه‌ای جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار