توانمندسازی کودکان و نوجوانان فاقد سرپرست؛ هدف مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل مشهد است

مشهد(پانا)- مدیر مؤسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع) مشهد مقدس حمایت از تحصیل و توانمندسازی کودکان و نوجوانان فاقد سرپرست واجد شرایط را از اهداف این مؤسسه دانست.

کد مطلب: ۱۲۱۱۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی کودکان و نوجوانان فاقد سرپرست؛ هدف مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل مشهد است

مریم تقوی، مدیر مؤسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام حضرت عباس ابوالفضل العباس (ع) مشهد مقدس در گفت و گو با پانا گفت:« دارالاکرام همواره و در تمام شرایط، هدف خود را ادامه داده است. در ماه محرم امسال نیز با توجه به شروع پیک پنجم کرونا و درگیری تعداد زیادی از دانش‌آموزان و خانواده آنان، مددکاران ما با همت والای خود، به گزارش‌گیری مستمر از وضعیت سلامت و معیشت خانواده‌های تحت پوشش اقدام کردند. بعد از انجام گزارش‌گیری‌، خانواده‌های مبتلا به کرونا شناسایی شده و با توجه به وضعیت معیشتی دسته‌بندی شدند‌ و در نهایت با توجه به نظر مددکار و ارزیابی وضعیت معیشتی خانواده،‌ کمک‌ هزینه درمان کرونا و تامین نیازهای ابتدایی معیشتی برای آنان واریز شد. همچنین با ارسال پیامک به تمام خانواده‌های تحت پوشش از آن‌ها خواسته شد تا در صورت ابتلا به کرونا، در اسرع وقت وضعیت سلامتی و نیازهای خود را به مددکار مربوطه اعلام کنند.»
وی ادامه داد:«گزارش‌گیری‌ها و حمایت های پیشگیری و درمانی هم‌چنان ادامه دارد و مددکاران دارالاکرام با خانواده‌های درگیر به طور مرتب در تماس هستند و سعی بر آن است تا بتوان با مدیریت همه‌جانبه امور، بهترین عملکرد را در این خصوص داشت.»

وی گفت:« با شیوع کرونا دلتا در مشهد و درگیری خانواده‌ها، فعالیت‌ جدی شعبه مشهد دارالاکرام در حیطه ارائه خدمات درمانی قرار گرفت، زیرا حفظ سلامتی مخاطبان از مهم ترین خواسته های ما است که همکاران در واحدهای مختلف بر انجام بخشی از این امور و ارائه هرچه بهتر خدمات، سعی داشتند، در واحد امور حامیان به طور مرتب گزارش‌هایی از وضعیت سلامت دانش‌آموزان به حامیان آنها ارسال می‌شود. حامیان گرانقدر دارالاکرام نیز که همواره درکنار ما بوده‌اند این بار هم با اهدای نذورات جهت درمان خانواده های تحت پوشش و تامین حداقل‌های معیشت آنان، ما را همراهی کردند‌. در این مدت حامیان زیادی با پیگیری وضعیت سلامت دانش‌آموزان خود،‌ کمک‌های معیشتی و درمانی را برای آنان مهیا کردند.»

وی ادامه داد:«واحد درمانی دارالاکرام نیز با ارتباط‌ گیری با داروخانه‌ها، پزشک‌های عمومی و متخصص و مراکز درمانی مختلف سعی کرده است تا با معرفی دانش‌آموزان به این مراکز، امکان استفاده آنان از خدمات مذکور را با تخفیف و یا به صورت رایگان مهیا کند. همچنین در این مدت با تامین چهار دستگاه کپسول اکسیژن و نانومتر به خانواده‌های درگیر کرونا تقدیم شده است.»

خبرنگار: مهلا جلالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار