برگزاری جشن شکوفه‌ها و شور عاطفه‌ها در مدرسه ابتدایی شهریار ناحیه 6 مشهد

مشهد (پانا)-همزمان با آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت 8 سال دفاع مقدس، مراسم جشن شکوفه‌ها و شور عاطفه‌ها در مدرسه ابتدایی شاهد استاد شهریار ناحیه 6 مشهد مقدس با حضور 75دانشآموز کلاس اولی و اولیا آنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز آموزشگاهی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن شکوفه‌ها و شور عاطفه‌ها در مدرسه ابتدایی شهریار ناحیه 6 مشهد

علی فخری مدیر این آمورشگاه در جمع خانواده ها و دانش آموزان با تبریک بهار تعلیم و تربیت گفت: امسال همکاران ما از تجربیات بهتر و بسیار خوبی برای برگزاری کلاس های آموزشی در فضاهای مختلف مجازی و حضوری برخوردارند و قطعا با آسیب شناسی هایی که صورت گرفته آموزش ها از کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود.
وی گفت: در این آموزشگاه شاهد، 500 دانش آموز تحصیل می کنند که اکثر آنان از خانواده معظم شاهد، آزاده، جانبازان و فرهنگیان هستند. مدارس شاهد از حرمت و کرامت خاصی برخوردار است. عشق و خدمت به دانش آموزان شاهد برای همه فرهنگیان ارزشمند است و ما برکات خدمت به این عزیزان را در زندگی و کار خود تجربه کرده ایم.
فخری ادمه داد: کیفیت آموزش و پرورش همراه با تضمین سلامت دانش آموزان از مهمترین اولویت‌های کاری ما در سال تحصیلی آینده خواهد بود. در سال تحصیلی گذشته همکاران و دانش آموزان، آموزشی دشوار را تجربه کردند. امسال با اتفاقات خوبی که در بخش فراگیری واکسن صورت گرفته و دستورالعمل ها و مصوبات شورای مدرسه و با همکاری اولیای محترم سعی داریم با استفاده از روش های مختلف آموزشی، تشویقی مشکلات آموزشی دانش آموزان را کاهش دهیم.
وی گفت: یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموران ،همراه با سلامت روحی و روانی و تضمین سلامت آنان و همچنین کادر آموزشی و اداری مدرسه برای ما بسیار مهم است.
در پایان مراسم کتاب های آموزشی دانش آموزان و بسته های فرهنگی به دانش آموزان تقدیم و کلاس اولی ها با آموزگاران خود دیدار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار