معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهر تهران:

مسئولین و کارگروه‌ها با بازدید مستمر از مدارس باید نسبت به رفع مشکلات و کمبودها اقدام کنند

تهران (پانا) - رقیه سادات نقوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهر تهران، در جلسه کارگروه پروژه مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ضمن تقدیر از زحمات همکاران آموزش و پرورش منطقه ۸ در راستای آماده‌سازی مدارس جهت شروع سال تحصیلی جدید و توجه به سه سناریو پیش روی آموزش، مهم‌ترین دغدغه دانش‌آموزان و خانواده‌ها را بازگشایی مدارس در شرایط کرونا عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مسئولین و کارگروه‌ها با بازدید مستمر از مدارس باید نسبت به رفع مشکلات و کمبودها اقدام کنند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه ۸ آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه کارگروه پروژه مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰ آموزش و پرورش منطقه ۸ با حضور رقیه سادات نقوی؛ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهر تهران، مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه و اعضای کارگروه شش گانه پروژه مهر در سالن ثامن الحجج آموزش و پرورش منطقه ۸ برگزار شد.

دراین جلسه مینو زمان، ضمن خیر مقدم و ارائه گزارشی از وضعیت منطقه، از حضور معاون پرورشی اداره کل شهر تهران قدردانی کرد. مینو زمان یکی از معضلات و مشکلات آموزش و پرورش منطقه ۸ را چالش کمبود نیروی انسانی با توجه به بازنشستگی تعداد قابل توجهی از نیروها دانست و بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با همفکری و همکاری مسئولان در اداره کل اتفاقات خوبی را برای جامعه دانش آموزی در سطح منطقه رقم بزنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهر تهران در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران آموزشی و پرورش منطقه در راستای آماده سازی مدارس جهت شروع سال تحصیلی جدید و توجه به سه سناریو پیش روی آموزش، مهمترین دغدغه دانش آموزان و خانواده ها را بازگشایی مدارس در شرایط کرونا عنوان کرد.

نقوی خاطرنشان کرد: مسئولین و اعضای کارگروه ها با نظارت و بازدید مستمر از مدارس و بررسی مشکلات و کمبودهای آنان نسبت به رفع فوری آنها اقدام کنند تا در فصل بازگشایی مدارس میزبان خوبی برای نوگلان و دانش آموزان منطقه باشیم.

در ادامه جلسه اعضای کارگروه های شش گانه پروژه مهر منطقه به ارائه گزارش کارگروه های خود در خصوص وضعیت ثبت نام مدارس، ثبت نام و توزیع کتب درسی، هدایت تحصیلی و توسعه متوازن، وضعیت مدارس و پروژه های نوساز، خرید تجهیزات هنرستانها و آموزش های مجازی و ... پرداختند.

لازم به ذکر است این جلسه با رعایت کامل تمام پروتکل های بهداشتی انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار