۲ بار افزایش نرخ کرایه در ۳ ماه

کرایه تاکسی در قزوین دوباره گران می‌شود

قزوین (پانا)- در حالی که ۳ ماه از افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در شهر قزوین می‌گذرد، شورای شهر قزوین در اقدامی عجیب باز هم کرایه تاکسی را ۱۲ درصد افزایش داد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کرایه تاکسی در قزوین دوباره گران می‌شود

چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر قزوین در حالی برگزار شد که یکی از موضوعات این جلسه بررسی درخواست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین برای افزایش دوباره نرخ کرایه تاکسی در کمتر از 3 ماه بود. در نهایت هم لایحه شهرداری قزوین مبنی بر افزایش 12 درصدی کرایه حمل‌و‌نقل بار و مسافر درون شهری پس از بحث و بررسی در صحن علنی پارلمان محلی به تصویب رسید.

اعضای شورای شهر قزوین در راستای جبران بخشی از هزینه های تحمیل‌شده ناشی از تورم به رانندگان تاکسی و جلوگیری از افزایش خودسرانه کرایه توسط رانندگان، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با افزایش 12 درصدی کرایه حمل‌و‌نقل بار و مسافر درون‌شهری موافقت کرده و این لایحه را به تصویب رساندند.

یک عضو شورای ششم شهر قزوین هم در این جلسه اظهار کرد: رانندگان شاغل در شهرداری قزوین، با وجود تورم اقتصادی و هزینه‌های سرسام‌آور زندگی کمترین حقوق را دریافت می‌کنند و با توجه به افزایش هزینه‌های سوخت و لوازم یدکی بایستی مصوبه افزایش 30 درصدی حقوق رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

حسین صلح‌جو در ادامه سخنانش همچنین در تذکری خواستار پیگیری احکام صادر شده در کمیسیون ماده صد که بلاتکلیف مانده شد و گفت: با توجه به اینکه جرایم کمیسیون ماده 100 یکی از منابع درآمدی شهرداری است، اما برخی احکام صادرشده در مناطق شهرداری بدون اجرا مانده و بلاتکیلف رها شده است که باید دلیل آنها مشخص شود.

وی افزود: از شهرداری قزوین می خواهیم تا نسبت به ارائه گزارش به شورا در خصوص آمار احکام اجرا شده و اجرا نشده در هر منطقه اقدام کند.

صلح‌جو همچنین خواستار ارائه آمار تعداد مشاورین شهردار شد و گفت: با توجه به اینکه احکام مشاورین شهردار پس از اتمام دوره هر شهردار باطل می شود بایستی این موارد مشخص شود؛ چرا که بار مالی برای شهرداری در پی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار