مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهرداری تبریز:

4هزارو430خودروی فرسوده سازمان تاکسی رانی تبریز نیاز به نوسازی دارند

مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهرداری تبریز گفت: درحال حاضر یازده هزار و صدو چهل و سه تاکسی و 18100 نفر راننده تاکسی داریم که از این میزان، 4430 خودرو عمر بالای 15 و 20 سال دارند و فرسوده محسوب می شوند.

کد مطلب: ۴۲۹۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، پرویز عباس نژاد در نشست هم اندیشی معاونت حمل و نقل که با حضور شهردار تبریز برگزار شد، نوسازی ناوگان تاکسی رانی را یکی از دغدغه های اصلی سازمان عنوان کرد و گفت: درحال حاضر یازده هزار و صدو چهل و سه تاکسی و 18100 نفر راننده تاکسی داریم که از این میزان، 4430 خودرو عمر بالای 15 و 20 سال دارند و فرسوده محسوب می شوند.

وی ادامه داد: فرسودگی تاکسی های شهری، به یکی ازدغدغه های اصلی سازمان تبدیل شده و امید است با عنایتی که شهردار محترم به توسعه و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی دارند، گام های اساسی در راستای نوسازی تاکسی های شهری، برداشته شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی رانی، در بخش دیگری از سخنان خود، به وظایف مهم سازمان تاکسی رانی اشره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر، بزرگترین سازمان کار آفرین سازمان تاکسیرانی است که بار سنگینی از دوش دولت برداشته و این در صورتی است که در صورت حمایت های همه جانبه، می توانیم تعداد تاکسی ها را از 11143 به 16000، افزایش دهیم.

عباس نژاد اظهار امیدواری کرد بزودی شاهد نوسازی ناوگان تاکسی رانی در شهر تبریزباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار