معاون آموزش متوسطه استان سمنان خبر داد:

طرح کیفیت‌بخشی به آموزش علوم انسانی (ویژه دبیران) برگزار می‌شود

سمنان (پانا) - معاون آموزش متوسطه استان سمنان خبر داد به همت خانه علوم انسانی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان‌ سمنان، دوره‌های مجازی آموزش دروس علوم انسانی براساس زمان‌بندی اعلامی به صورت آفلاین برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۰۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح کیفیت‌بخشی به آموزش علوم انسانی (ویژه دبیران) برگزار می‌شود

حسین رشیدی خاطرنشان کرد: در راستای همکاری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان‌های قزوین، سمنان، همدان، یزد و ادارات تکنولوژی و گروه‌های آموزشی استان‌های مذکور با خانه علوم‌انسانی مبنی بر برگزاری دوره‌های مجازی آموزش دروس علوم انسانی، کارگاه‌های آموزش دروس علوم انسانی به صورت آفلاین برای کلیه دبیران استان در متوسطه دوره دوم در دسترس خواهد بود.

وی با عنوان این مطلب که کارگاه‌های آموزش دروس علوم انسانی، در بازه زمانی اعلامی قابل مشاهده است و در تاریخ اعلامی آزمون آنلاین درس مدنظر طی ساعت 9 الی 23 برگزار می‌شود، تصریح کرد: کارگاه عربی علوم انسانی با تدریس محمد جال و جواد حمیدی از 6 الی 11 شهریور در دسترس بوده و زمان آزمون 13 شهریور است. کارگاه روان‌شناسی نیز با تدریس محمدحسن مرصعی از 6 الی 11 شهریور در دسترس بوده و زمان آزمون 13 شهریور است.

معاون آموزش متوسطه استان سمنان همچنین با بیان اینکه از 13 الی 18 شهریور، کارگاه علوم و فنون ادبی با تدریس احمد تمیم‌داری و عباسعلی پورعلیزاده با زمان آزمون 20 شهریور در دسترس خواهد بود، گفت: کارگاه دین و زندگی با تدریس احمد مدیر نان ساز از 13 الی 18 شهریور با زمان آزمون 20 شهریور و کارگاه ریاضی و آمار علوم انسانی نیز با تدریس آزاده قاهری و آزادبه فرزان از 20 الی 25 شهریور و زمان آزمون27 شهریور در دسترس خواهد بود.

رشیدی با اشاره به اینکه گواهی دوره تنها برای همکارانی که در این دوره ثبت نام کرده و آزمون آنلاین را با موفقیت (حداقل 65) پشت سر گذاشته اند، گواهی دوره صادر خواهد شد، ادامه داد: آخرین کارگاه به اسم کارگاه جامعه‌شناسی با تدریس آزیتا بیدقی از 27 شهریور الی 1 مهر در دسترس خواهد بود و زمان آزمون 3 مهر است.

وی با بیان اینکه به نفرات برتر دوره های ذکر شده از سوی خانه علوم‌انسانی هدیه تقدیم می شود، یادآور شد: کلیه دبیران متوسطه دوره‌ دوم می‌توانند به لینک http://urlbox.ir/114 مراجعه کرده و مطابق با راهنمای ثبت نام از دوره‌ها بهره‌ ببرند. در صورت نیاز نیز شماره پشتیبان‌های خانه علوم‌انسانی در تلگرام و واتس آپ به شماره 09300693024 و 02166479479 پاسخگو خواهند بود.

آدرس سامانه جهت ثبت نام: http://urlbox.ir/lDnCi

آدرس سامانه جهت مشاهده دوره ها: http://urlbox.ir/114

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار