فولاوند در جلسه ستاد اجرایی سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به مدرسه:

نوبت گیری بیش از ۱۰۳ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی شهر تهران

تهران(پانا) - ششمین جلسه ستاد اجرایی سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان برگزار شد. در این نشست، عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، از نوبت گیری بیش از ۱۰۳ هزار نوآموز در ۶۴ پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
نوبت گیری بیش از ۱۰۳ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران، عبدالرضا فولاوند در جلسه مجازی سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به مدرسه با تقدیر از همکاران فرهنگی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران که متولی طرح سنجش سلامت جسمانی دانش آموزان تهرانی هستند، اظهار کرد: بیش از ۱۰۳ هزار نوآموز در ۶۴ پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان آموزش و پرورش شهر تهران نوبت گرفته اند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه مجازی بررسی روند طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه افزود: کار سنجش را با دقت و حساسیت بالا پیگیری کنید و از دانشگاه های علوم پزشکی که در اجرای طرح سنجش با آموزش و پرورش مشارکت می کنند قدرددانی کرد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هشتم شهریور را یادآور شهادت دو الگوی مدیریت اخلاق مدار و انقلابی درآموزش و پرورش قلمداد کرد و با تبریک هفته دولت ادامه داد: اهمیت طرح سنجش بر کسی پوشیده نیست، زیرا سنجش قدم اول در پروژه مهر، کلاس بندی، صدور ابلاغ و بازگشایی مدارس است.
فولادوند ادامه داد: هدف از طرح سنجش سلامت انجام مداخلات طلایی است که می تواند به نوآموزان کمک کند تا مشکلات آنها کمتر شود و زندگی طبیعی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار