دستگیری فروشنده واکسن تقلبی کرونا

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که با ادعای تزریق واکسن کرونا از شهروندی 130 میلیون ریال دریافت کرده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری فروشنده واکسن تقلبی کرونا

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا لطفی در توضیح این خبر بیان کرد: به‌دنبال وصول اخبار مردمی مبنی بر اینکه فردی اقدام به تزریق و فروش واکسن کرونا در ازای مبلغ ۱۳ میلیون تومان کرده است، موضوع با توجه به اهمیت و حساسیت ویژه جهت رسیدگی تخصصی به کارآگاهان اداره سیزدهم مبارزه با جعل پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی‌های قضایی، تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند و با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی شخص مورد نظر به‌نام پدرام شناسایی و مشخص شد وی پرستار یکی از بیمارستان‌های پایتخت است که بلافاصله طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی پلیس پایتخت تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم مقادیری ویال واکسن کرونا با برندهای مختلف اعم از اسپوتنیک وی و آسترازنکا و مهر جعلی پزشک و کارت جعلی تزریق واکسن کشف شد.

وی ادامه داد: متهم جوان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت که چند وقتی است به دلیل نیاز مالی تصمیم به این کار گرفتم و محتویات داخل ویال آب مقطر بوده و برچسب ویال‌ها را نیز به چاپخانه سفارش داده‌ام.

سردار لطفی گفت: با توجه به دستگیری متهم و کشف مقادیر واکسن تقلبی تحقیقات پلیسی برای دستگیری همدستان احتمالی و مرکز چاپ برچسب‌‌ها توسط کارآگاهان‌ اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار