توصیه‌ها و هشدار نماینده تهران به دولت سیزدهم

تهران (پانا) - نماینده مردم تهران در مجلس در سخنانی خطاب به وزرا و رئیس‌جمهوری به آن‌ها توصیه کرد در آغاز گام دوم انقلاب با مجلس و نمایندگان تعاملی سازنده داشته باشند و از فرصت ایجاد شده برای خدمت بهره ببرند.

کد مطلب: ۱۲۱۰۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
توصیه‌ها و هشدار نماینده تهران به دولت سیزدهم

اقبال شاکری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس‌جمهوری و مسئولان دولت توصیه‌هایی به آن‌ها ناظر بر قانون اساسی کرد. شاکری گفت: کمر همت ببندید برای موفقیت خودتان و دولت برخواسته از دل مردم و اولین دولت گام دوم انقلاب، کارهای خوب خودتان را اطلاع رسانی کنید.

وی افزود: نشست خبری داشته باشید، با مردم و مجلس صادق و شفاف باشید، روح امام و شهدا و حاج قاسم را ناظر بر اعمالتان بدانید، ریل گذاری با مجلس است از این ریل خارج نشوید. در بین مردم باشید و از امکانات اختصاصی کمتر استفاده کنید. قوی ترین و دلسوزترین فرد را معاون پارلمانی خود کنید.

وی ادامه داد: برای ملاقات با نمایندگان مردم وقت بگذارید و با آنان در امور حوزه انتخابیه مشورت کنید و درخواست های مردمی آنان را اجابت کنید و با مجامع استانی همکاری کنید. حضور در کمیسیون ها و فراکسیون ها را قدر بشناسید و با آمادگی کامل در آن ها شرکت کنید. به تذکرات و سوالات نمایندگان با فوریت و مسئولانه پاسخ دهید. این ها بیدارباش و تذکر کاری‌اند. ترک فعل شما پایش می‌شود و از ابزارهای نظارتی تذکر سوال و استیضاح استفاده می‌شود ولی مچ‌گیری نمی‌شود بلکه کمک می‌شود و نظارت می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: وزرا توجه کنند اگر قصوری داشتند از مردم عذرخواهی کنند، گزارش عملکرد خود را با آمار ارائه کنند، تنظیم بودجه 1401 و برنامه هفتم با دقت انجام شود و آن‌ها را با نمایندگان در میان بگذارند و در آخر دولت محترم، ریاست جمهوری از ارتباط با ریاست مجلس و نشست سران قوا حداکثر استفاده را ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار