جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس دانش آموزی گناباد

گناباد (پانا)- نشست هم‌اندیشی دانش آموزان فعال حوزه سازمان دانش آموزی با مسئولین آموزش و پرورش گناباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس دانش آموزی گناباد

نشست مجازی نمایندگان مجلس دانش آموزی شهرستان گناباد با حضور مدیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان برگزار شد.

حسین احمدی در این نشست ضمن اهمیت علم و دانش از منظر علی علیه السلام به اهمیت مجلس دانش آموزی، معایب و مزایای فضای مجازی اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی با ذهن جوان و پرسش های آگاهانه باید سعی کنند با ارائه راهکارهای کاربردی و پیشنهادات سازنده به رفع مشکلات جامعه دانش آموزی کمک کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان در این جلسه گفت: همه نمایندگان مجلس دانش آموزی که مشاوران مدیریت آموزش و پرورش هستند، می‌توانند بر تصمیم گیری در موضوعات مهم تاثیرگذار باشند. فدوی از این دانش آموزان خواست در مباحث مختلف به ایفای نقش در برنامه ریزی فعالیت ها بپردازند.

معصومه هوشمندی کارشناس سازمان دانش آموزی مدیریت نیز ضمن تبیین این نشست و اهمیت آن برای همه دانش آموزان آرزوی موفقیت کرد و پیگیری فعالیت ها و حضور مداوم آنها در نشست های بعدی را خواستار شد.

هوشمندی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته جلسات مستمر مجازی با حصور دانش اموزان و مسولین بخش های مختلف حوزه مدیریت برگزار خواهد شد .


در ادامه این نشست صمیمی هر یک از نمایندگان مجلس دانش آموزی موارد و دغدغه های خود را مطرح نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار