پیام تسلیت مدیرکل میراث فرهنگی زنجان به‌مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

زنجان (پانا)- امیرارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با صدور پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به جامعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مردم استان زنجان تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۸۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل میراث فرهنگی زنجان به‌مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، متن پیام تسلیت مدیر-کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان بدین شرح است:

کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا"

محرم، یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشر است. عاشورا، مائده بزرگ روح انسان است در تداوم اعصار، تجسم اعلای وجدان بزرگ است در دادگاه روزگار، صلابت شجاعت انسان است در تجلّی گاه ایمان، تجلّی کعبه است در میقات خون. کربلا صحنه وقوع حماسه جاویدی است که وجدان انسان‌های آگاه، صلابت آسمانی‌اش را ستایش می‌کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می‌آورد.

امسال، با وجود همه گیری ویروس کرونا، تاسوعا و عاشورای حسینی، رنگ دیگری دارد و آیین های عزاداری محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹ ، پرچم آزادی خواهی پیام شهدای عاشورا را همچنان زنده نگه داشته است.

اینجانب؛ فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورا را که یادآور شعار بلند «هیهات من الذله» از سوی حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان است را به همگان تسلیت عرض کرده و امیدوارم با الطاف ویژه الهی در زمره یاران صدیق حضرت ولی عصر(عج) و پیروان راستین مکتب سالار شهیدان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار