بابویی خبر داد

راه‌اندازی انجمن بازی‌های فکری و ورزش‌های الکترونیکی

تهران (پانا) -اولین نشست انجمن بازی‌های فکری و ورزش‌های الکترونیک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی انجمن بازی‌های فکری و ورزش‌های الکترونیکی

به گزارش روابط عمومی واطلاع رسانی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، اولین نشست انجمن بازی‌های فکری و ورزش‌های الکترونیک فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با حضور رییس و دبیر فدراسیون، معاون تربیت بدنی و سلامت شهرستان‌های تهران، روسای هئیت‌های ورزشی و روسای انجمن‌های استانی بازی‌های فکری و ورزش‌های الکترونیک برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی شهرستان‌های تهران برگزار شد، الهه حسن‌پور معاون تربیت بدنی شهرستانهای تهران، به هوشمندی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در استقبال از گرایش‌های جدید و موجود در جامعه و به لزوم توجه به جنبه‌های جدید و مختلف زندگی اشاره کرد.واین اقدام ارزشمند را ستود.

در ادامه حسین بابویی، به شرح بسترهای موجود در جامعه دانش‌آموزی و چگونگی ایجاد و راه‌اندازی انجمن بازی‌های فکری و ورزش‌های الکترونیک اشاره و خاطرنشان کرد که با شروع به کار این انجمن دوره‌های توجیهی، آموزشی، مربیگری و داوری به صورت جدی پیگیری و اجرا شود تا همکاران این انجمن از توانمندی‌های مطلوب برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان بهره‌مند شوند.

وی اظهار امیدواری کرد با فعالیت‌های این انجمن جدیدالتاسیس، فضای تربیتی و رقابتی مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی بین دانش‌آموزان ایجاد شود.

بابویی، همچنان به لزوم بهره‌مندی از تجارب بین‌المللی موجود در این زمینه هم اشاره کرد.

در ادامه برنامه ابوالفضل بجانی، دبیر انجمن بازی‌های فکری و ورزش‌های الکترونیک، با اشاره به تاثیرپذیری شکل فعالیت بدنی و ورزش از سبک زندگی افراد و تداوم این امر در به وجود آمدن ورزش‌های الکترونیک به معرفی دو حیطه تخت پوشش این انجمن پرداخت وخبر از برگزاری مسابقات دانش‌آموزی بزودی در استان‌های منتخب داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار