محرابیان: سعی می‌کنیم از جامعه نخبگان استفاده کنیم

تهران (پانا) - وزیر پیشنهادی نیرو گفت همه تلاش خود را برای به کارگیری نخبگان در وزارت نیرو می کند.

کد مطلب: ۱۲۰۸۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
محرابیان: سعی می‌کنیم از جامعه نخبگان استفاده کنیم

به گزارش ایرنا، علی اکبر محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو امروز - دوشنبه - در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس حضور یافت و ضمن اعلام برنامه های خود به سوال های تخصصی نمایندگان پاسخ داد.

وی اظهار داشت: برای حل مشکلات آب و برق از هیچ کوششی دریغ نمی کند و تمام سعی خود را در به کارگیری نخبگان می کند.

وزیر پیشنهادی نیرو در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که به منظور بررسی صلاحیت وی برای تصدی مسوولیت در وزارت نیرو برگزار شد، تاکید کرد: برنامه های متنوع و جامعی برای حوزه های مختلف وزارت نیرو در نظر گرفته است و همه سعی ما این است که از جامعه نخبگان بهره ببریم تا به صورت علمی و عملیاتی بتوان از مشکلات عبور کرد.

محرابیان با بیان اینکه در برنامه چهار ساله ای که تدوین شده راهکارهای خروج از چالش های قطعی برق و کمبود آب دیده شده است، تصریح کرد: به طور قطع گذر از مشکلاتی که اکنون مردم و تولیدکنندگان با آن روبرو هستند، شدنی است و به زودی و با اجرای برنامه ها می توان با قطعی برق خداحافظی کرد.

همچنین حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: تمام نمایندگان مجلس وزیر پیشنهادی نیرو را به جهت سابقه کاری که در زمان تصدی وزارت صنایع و معادن داشته است، می شناسند و به عملکرد وی اعتقاد دارند.

وی افزود: با توجه به روحیه جهادی که محرابیان دارد، امیدوارم که وی رای بالای از نمایندگان مجلس کسب کند تا بتواند با قوت کار خود را در وزارت نیرو آغاز کند؛ یقینا وزیر پیشنهادی نیرو می تواند فعالیت های بزرگی را در این وزارتخانه انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار