پروانه بهره‌برداری مجتمع گردشگری دشت آروند در روستای جزلاندشت صادر شد

زنجان (پانا)- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از صدور پروانه بهره‌برداری مجتمع گردشگری در روستای جزلاندشت شهرستان طارم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پروانه بهره‌برداری مجتمع گردشگری دشت آروند در روستای جزلاندشت صادر شد

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند روز دو‌‌شنبه 24 مردادماه اظهار کرد: پروانه بهره‌برداری مجتمع گردشگری در روستای جزلاندشت شهرستان طارم با مساحت 15200 مترمربع و با حجم سرمایه‌گذاری 700 میلیون ریال و با ایجاد 16 مغازه، رستوران، پمپ‌بنزین و چندین واحد اقامتی برای اسکان گردشگران با ایجاد اشتغال 35 نفر صادر شد.

ارجمند از تشدید نظارت بر فعالیت تأسیسات گردشگری استان زنجان خبر داد و گفت:‌ راه‌اندازی تأسیسات گردشگری با هدف تقویت زیرساخت‌‎های اقامتی و پذیرایی، ایجاد اشتغال‌زایی، احیای فرهنگ، آداب‌ورسوم بومی، رونق اقتصادی جوامع محلی و آشنایی گردشگران با جاذبه‌‎های تاریخی و طبیعی انجام می‌شود. از ظرفیت‌ سازمان‌ها و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری برای نظارت در این حوزه بهره‌برداری خواهد شد.

او صدور هرگونه پروانه بهره‌برداری برای تأسیسات گردشگری در سطح استان را منوط به اخذ تائیدیه تشکل‌های مربوطه دانست و گفت: این اقدام گامی در راستای ایجاد انسجام هر چه بیشتر بین تشکل‌هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار