تلاش‌های شورای پرورشی شهرستان قرچک برای استحکام بدنه تعلیم و تربیت

قرچک (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت بررسی موشکافانه بر امور شورای پرورشی در شهرستان قرچک طی جلسات متعدد صورت گرفت که ثمرات آن بسیار چشمگیر است.

کد مطلب: ۱۲۰۷۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تلاش‌های شورای پرورشی شهرستان قرچک برای استحکام بدنه تعلیم و تربیت

در این جلسه حاضران عضو شورای پرورشی شهرستان قرچک از جمله، کارشناسان عرصه‌های پرورشی و معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش قرچک حضور فعال داشتند و علاوه بر گزارش دقیق امور به معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه، به بیان ایده‌های خلاقانه در جهت تلاش برای استحکام هرچه بیشتر بدنه تعلیم و تربیت پراختند و برنامه‌های خود را برای تعلیم و تربیت پایدار‌تر در منطقه قرچک عنوان کردند.

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان قرچک در حاشیه این جلسه تاکید کرد: بررسی موشکافانه بر امور شورای پرورشی در شهرستان قرچک طی جلسات متعدد صورت گرفت که ثمرات آن بسیار چشمگیر است.

در ادامه این جلسه مسئولان و کارشناسان پرورشی از برنامه‌ها و کارنامه‌هایشان گفتند و مهدی غلامی کارشناس مسئول تربیت‌بدنی شهرستان قرچک از امور درحال پیگیری بخش تربیت‌بدنی این منطقه به بررسی احداث هنرستان تربیت‌بدنی ویژه پسران و پیگیری ساماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اشاره و تصریح کرد: اولویت ما در حال حاضر امور مذکور است و با یاری خداوند از این وظایف سربلند خارج خواهیم شد.

غلامی بیان کرد: هدف از برنامه‌ریزی‌های تیم ما توسعه ورزش همگانی در منطقه است و ما خواهان غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان هستیم و امیدواریم که ذره‌ای به بهبود کیفیت زندگی فرزندان این منطقه کمک کرده باشیم.

سپس زهرا خدابنده کارشناس مشاوره و هدایت تحصیلی آموزش و پرورش قرچک تصریح کرد: میز خدمت برای بهبود روند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان و کنکوری‌های منطقه قرچک همچنان مشغول به کار است. در روزهای آتی جلسات توجیهی برای مدیران مدارس برگزار خواهد شد که از سوی معاونت پرورشی و دفتر آموزش متوسطه است.

او گفت: این جلسات در خصوص رفع اشکالات هدایت تحصیلی و علاوه بر تمامی این امور درباره اصلاحیه‌های انتخاب رشته نهمی‌ها گفت‌وگو خواهد شد.

خدابنده ادامه داد: هدایت تحصیلی همواره امری مهم برای آینده همه دانش‌آموزان است و ما در تلاشیم که به بهترین نحو ممکن دانش‌آموزان را به سمت راه درست تحصیلی هدایت کنیم.

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته شورای پرورشی، تصریح کرد: به حمد الهی روز به روز فعالیت‌ها و مجاهدت‌های همکاران ما بیشتر شده و این موضوع برای ما بسیار خوشایند و مایه سربلندی خواهد بود.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار