عباسپور در تشریح نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در نشست کمیسیون متبوعش، می‌گوید آقای فاطمی امین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در حوزه فولاد، خودرو، تنظیم بازار، صادرات، معدن را در این جلسه تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت

به گزارش خانه ملت، روح اله عباس پوردر در تشریح نشست امروز (‌شنبه 23 مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به حضور سید رضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که براساس قانون آئین نامه داخلی مجلس، پس از اعلام وصول اسامی کابینه رئیس جمهور، کمیسیون‌های تخصصی موظف‌اند برنامه‌های وزرای پیشنهادی را بررسی کنند، کمیسیون صنایع و معادن در نشست امروز خود به برنامه‌ها و رزومه وزیر پیشنهادی صمت رسیدگی کرد.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز آقای فاطمی امین درباره بیوگرافی، رزومه، سوابق اجرایی و تحصیلات خود توضیحاتی ارائه کرد، افزود: در ادامه نیز وزیر پیشنهادی صمت برنامه‌های خود را که پیش از این به صورت مکتوب در اختیار نمایندگان قرار گرفته بود، به صورت شفاهی توضیح داد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت، توضیح داد: آقای فاطمی امین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را برای ساماندهی حوزه فولاد، خودرو، تنظیم بازار، صادرات، معدن ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود نسبت به توانایی‌های وزیر پیشنهادی صمت پرداخته و برنامه‌های وی را نقد و تحلیل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار