خسارت ۲۰۰میلیارد تومانی سیل به آذربایجان‌شرقی

تبریز(پانا) - در جلسه ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کلیبر اعلام شد سیل ۱۷مرداد ماه امسال ۲۰۰میلیارد تومان به شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند خسارت زده است.

کد مطلب: ۱۲۰۷۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
خسارت ۲۰۰میلیارد تومانی سیل به آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی، در این جلسه که با حضور نیکزاد نایب رئیس مجلس و نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد، مقرر شد از طریق سازمان مدیریت بحران کشور ۶۵میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و ۶۵میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به طور عام برای جبران خسارات بخش کشاورزی مناطق سیل زده اختصاص یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی هم اعلام کرد: سیل در بخش راه نیز ۳۰میلیارد تومان خسارت وارد کرده و ۲۰کیلومتر راه روستایی و ۲۰پل و دهنه پل دچار خسارت و ویرانی شده است.

هنربر افزود: ۲۵میلیارد تومان در بخش آب و تصفیه خانه، ۱۵.۵میلیارد تومان در بخش مسکن و پنج میلیارد تومان در بخش گاز خسارت‌های دیگری است که سیل شهرستان‌های سه گانه استان به همراه داشته است.

هنربر با اشاره به اینکه ۶روستا جزو مهمترین مناطق سیل زده و آسیب دیده به حساب می‌آیند، گفت: ۲.۵میلیارد تومان دیگر در بخش برق و ۲میلیارد تومان نیز در ادوات کشاورزی و خودرو، ساکنان مناطق سیل زده را دچار خسارت کرده است.

در سیل هفته پیش کلیبر متاسفانه ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار