آسایشگاه کهریزک، پذیرای خیران در ایام سوگواری محرم

کهریزک(پانا)- ​شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی حاکم بر جامعه، این امکان را به نیکوکاران ارجمند داده است تا نذورات خود در ایام عزاداری ماه‌های محرم و صفر را به صورت نقدی یا در قالب مواد غذایی خام، به موسسه خیریه کهریزک اهدا کنند.

کد مطلب: ۱۲۰۷۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
آسایشگاه کهریزک، پذیرای خیران در ایام سوگواری محرم

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، هر ساله نیکوکاران بسیاری در ایام عزاداری سیدالشهدا (ع)، نذورات خود را که غالبا مواد غذایی طبخ شده است به آسایشگاه کهریزک اهدا می‌کردند، اما شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی حاکم بر جامعه و آسایشگاه کهریزک، سبب شد تا دریافت هر گونه مواد غذایی طبخ شده ممنوع باشد.

بنابراین نیکوکاران ارجمند می‌توانند با اهدای مواد غذایی خام و یا پرداخت مبالغ نذورات به آسایشگاه خیریه کهریزک، ضمن ادای نذورات خود در ایام ماه محرم، ۳ هزار سالمند، معلول، بیمار ام اس، کودک معلول ذهنی و کودک اختلال اتیسم موسسه خیریه کهریزک را یاری کنند.

نیکوکاران گرامی برای پرداخت کمک‌های نقدی می‌توانند به وب سایت موسسه خیریه کهریزک به آدرس www.kahrizakcharity.com مراجعه کرده و یا برای اهدای مواد غذایی خام، با شماره تلفن ۴۲۱۱۴۰۰۰ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار