به مناسبت روز خبرنگار:

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان و مسئول خبرگزاری پانا تقدیر شدند

هرمزگان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان پیش از ظهر امروز به‌مناسبت روز خبرنگار با حضور در سازمان دانش‌آموزی استان از رئیس سازمان و مسئول خبرگزاری پانا تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان و مسئول خبرگزاری پانا تقدیر شدند

احمد مهرانی در این دیدار ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تشکر و قدردانی از زحمات رئیس سازمان، مسئول خبرگزاری پانا و خبرنگاران این سازمان گفت: ۱۷ مردادماه فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره شهید محمود صارمی را گرامی داشته و از زحمات همه عزیزان خبرنگار که در پاسداری از این حرفه مهم شبانه‌روزی تلاش‌ می کنند تقدیر و تشکر شود.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مهم خبرنگاران در جامعه بیان کرد: رسانه به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه نقش مهمی در فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی داشته و به پیشرفت و توسعه عدالت کمک می‌کند و در واقع چشم بینا و گوش شنوای جامعه محسوب می شود.

مهرانی ادامه داد: خبرنگاران از اقشار بی ادعایی هستند که رسالت خطیری بر عهده دارند و همواره در همه شرایط خصوصا در شرایط سخت و بحرانی شیوع ویروس کرونا همچنان ایثارگرانه بدون چشمداشت به مادیات، بطور خستگی ناپذیر در مسیر اطلاع رسانی صادقانه و مفید در راستای اعتلای اندیشه و بیداری جامعه تلاش کرده و رسالت خود را به نحو شایسته انجام می دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه با ابراز رضایت از فعالیت خبرگزاری پانا گفت: پانای هرمزگان در برهه کنونی بهترین دوران خود را سپری می کند و بنده به سهم خودم از تلاش ها و پیگیری های رئیس سازمان دانش آموزی، مسئول خبرگزاری پانا و خبرنگاران زیر مجموعه شان صمیمانه سپاسگزارم که حتی شیوع کرونا و کمبود امکانات نتوانست خللی در انجام امورات پانا بوجود بیاورد و این بزرگواران تحت سخت ترین شرایط موجود رسالت خود را به انجام رسانده، بنابراین جا دارد از تلاش این عزیزان بصورت ویژه قدردانی کنیم.

در ادامه این نشست، اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان نیز گفت: در بخش خبرگزاری پانا، هم در زمینه تربیت مدرس و هم آموزش دانش آموزان بصورت حضوری و غیرحضوری و همچنین انتشار اخبار اقدامات بسیار خوبی انجام شده و انشاءالله در ادامه برنامه های این سازمان و رفع مشکل این بیماری بیش از پیش از حضور دانش آموزان در سازمان بهره مند خواهیم شد.

وی افزود: بنده اعتقادم بر این است که سازمان دانش آموزی بایستی محل رفت و آمد و حضور دانش آموزان باشد که این موضوع در دستور کار سازمان دانش آموزی است.

در پایان این نشست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان با اهدا لوح و هدایا از تلاش های رئیس سازمان دانش آموزی استان و مدیر مسئول خبرگزاری پانا تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار