برنامه ایرانی‌ها در پارالمپیک توکیو اعلام شد

تهران (پانا) - برنامه رقابت های نمایندگان کشورمان در بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ اعلام شد که بر این اساس رقابت ملی پوشان ایران در این بازی ها از روز پنج شنبه ۴ شهریور ماه آغاز و تا ۱۳ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۰۷۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ایرانی‌ها در پارالمپیک توکیو اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، برنامه رقابت های نمایندگان کشورمان در بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ اعلام شد که بر این اساس افتتاحیه رسمی بازی های پارالمپیک توکیو روز سه شنبه دوم شهریور ماه برگزار خواهد شد و همچنین رقابت ملی پوشان ایران در این بازی ها از روز پنج شنبه ۴ شهریور ماه آغاز و تا ۱۳ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.


کاروان ورزشی جانبازان و معلولین کشورمان با ۶۲ ورزشکار از ۱۰ رشته ورزشی در رقابت های پارالمپیک توکیو حضور خواهند داشت که در اولین روز رقابت های ورزشکاران کشورمان، روز پنجشنبه چهارم شهریور ماه تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به مصاف استرالیا می رود.

روز جمعه پنجم شهریور ورزشکاران کشورمان در رشته های تیر و کمان، دوچرخه‌سواری و وزنه‌برداری به میدان می‌روند که بر این اساس زهرا نعمتی در ریکرو انفرادی، محمدرضا زندی در w1 انفرادی، فرزانه عسگری در کامپوند انفرادی، غلامرضا رحیمی در ریکرو انفرادی، رمضان بیابانی و سینا علی منشازاده در کامپوند انفرادی به مصاف حریفان خود می‌روند و در رشته دوچرخه سواری مهدی محمدی در بخش پیست تعقیبی انفرادی رقابت خواهد کرد و همچنین در این روز و در رشته وزنه برداری امیر جعفری در دسته ۶۵ کیلوگرم وزنه خواهد زد.

روز شنبه ششم شهریور ماه نیز ورزشکاران کشورمان در رشته های تیر و کمان، دو و میدانی، وزنه‌برداری و والیبال رقابت خواهند کرد که بر این اساس رمضان بیابانی و علی سینا منشازاده در کامپوند انفرادی رقابت خواهند کرد در دو میدانی نیز سامان پاکباز در پرتاب وزنه و امان الله پاپی در پرتاب نیزه رقابت خواهند داشت و در وزنه برداری روح الله رستمی در دسته ۸۰ کیلوگرم وزنه خواهد زد. همچنین تیم والیبال نشسته کشورمان در اولین بازی خود با آلمان روبرو خواهد شد.

روز یکشنبه هفتم شهریور ماه در ۴ رشته دومیدانی، جودو، تیر و کمان و وزنه‌برداری ورزشکاران ایران به رقابت با حریفان خود می پردازند که بر این اساس علیرضا مختاری همامی در پرتاب وزنه، امان‌الله پاپی در پرتاب نیزه، وحید علی نجیمی در دومیدانی ۱۰۰ متر رقابت خواهند کرد، در رشته جودو محمدرضا خیرالله زاده در دسته به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم و وحید نوری در دسته منهای ۹۰ کیلوگرم مسابقه خواهند داد و در رشته تیروکمان رضا بیابانی، علی سینا منشازاده و فرزانه عسکری در میکس کامپوند رقابت خواهند کرد. در وزنه‌برداری نیز سید حامد صالحی پور در دسته ۹۷ کیلوگرم به رقابت با حریفان خود می‌پردازد. همچنین تیم بسکتبال با ویلچر ایران با بریتانیا رقابت خواهد کرد.


دوشنبه هشتم شهریور ماه ورزشکاران کشورمان در رشته های تیراندازی، دومیدانی، وزنه برداری، تیر و کمان و والیبال به رقابت با حریفان خود خواهند کرد. در رشته تیراندازی رقیه شجاعی رقابت خواهد کرد و در رشته دو میدانی امیر خسروانی در پرش طول، الناز دارابیان در پرتاب دیسک، مهدی اولاد و محمد آرخی در پرتاب وزنه به رقابت خواهند پرداخت و همچنین تیم والیبال نشسته کشورمان در دومین بازی خود برابر برزیل قرار خواهد گرفت.

در روز سه شنبه ۱۹ شهریور ماه نمایندگان کشورمان در رشته های تیراندازی، دومیدانی، تیر و کمان، دوچرخه‌سواری و والیبال و رقابت خواهند کرد. ساره جوانمردی و سمیرا ارم در تیراندازی با حریفان خود رقابت میکنند، در رشته دومیدانی هاشمیه متقیان معاوی در پرتاب نیزه و الناز دارابیان در پرتاب دیسک مسابقه خواهند داد، در رشته تیر و کمان نیز رمضان بیابانی و علی سینا منشازاده در کامپوند انفرادی به مصاف رقبای خود می روند و در دوچرخه سواری مهدی محمدی در تایم تریل جاده رقابت می کند و همچنین تیم والیبال نشسته کشورمان در سومین دیدار خود برابر چین قرار خواهد گرفت.

روز چهارشنبه دهم شهریور ماه رقیه شجاعی در رشته تیراندازی، سعید افروز در پرتاب نیزه و وحید علی نجیمی در دوی ۴۰۰ متر به رقابت با حریفان خود می پردازند. همچنین در این روز رقابت یک چهارم نهایی بسکتبال با ویلچر برگزار خواهد شد.


روز پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه ، در دو میدانی وحید علی نجیمی در ۴۰۰ متر، مهدی اولاد و نورمحمد آرخی در پرتاب دیسک، علی پیروج پرتاب نیزه و علی اصغر جوانمردی در پرتاب وزنه، زهرا نعمتی در رشته ریکرو و اسلام جاهدی و شهلا بهروزی راد در رشته پاراکانو انفرادی رقابت خواهد کرد. همچنین در این روز رقابت نیمه نهایی والیبال نشسته برگزار خواهد شد.

جمعه ۱۲ شهریور ماه نیز ورزشکاران جانبازان و معلولین کشورمان در چهار رشته دومیدانی، دوچرخه‌سواری، تکواندو و تیر و کمان رقابت خواهند کرد که علی اصغر جوانمردی در پرتاب وزنه و حمید امیری در پرتاب نیزه، محمد محمدی در دوچرخه سواری جاده استقامت، مهدی پور رهنما در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم در رشته تکواندو و غلامرضا رحیمی در ریکرو انفرادی به مصاف حریفان خود می‌روند. همچنین در این روز رقابت نیمه نهایی بسکتبال با ویلچر برگزار خواهد شد.

روز شنبه ۱۳ شهریور ماه، ساره جوانمردی و سمیرا ارم در رشته تیراندازی، سیامک صالح فرج زاده در پرتاب وزنه، صادق بیت سیاح در پرتاب نیزه، سجاد محمدیان در پرتاب وزنه، اصغر عزیزی اقدم در دسته به اضافه ۷۵ کیلو گرم تکواندو و همچنین رایحه شهاب در دسته به اضافه ۵۸ کیلوگرم تکواندو به مصاف حریفان خود می روند. در رشته تیر و کمان نیز زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی در میکس ریکرو و در پاراکانو شهلا بهروزی راد و اسلام جاهدی رقابت خواهند کرد. در این روز فینال مسابقات والیبال نشسته این رقابت‌ها نیز برگزار خواهد شد.

روز یکشنبه ۱۴ شهریورماه نیز اختتامیه بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار