گمشده در ایام محرم روی آنتن رادیو سلامت

تهران (پانا) - رادیو سلامت برای ایام محرم پخش برنامه ای جدید با نام گمشده را در نظر گرفته که با محوریت خودشناسی روانه آنتن خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
گمشده در ایام محرم روی آنتن رادیو سلامت

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، مرتضی میلانی، تهیه کننده برنامه در این باره توضیح می دهد: برنامه گمشده ویژه ایام محرم روی آنتن رادیو سلامت می رود. پخش این برنامه از 25 مرداد ماه ساعت 17 تا 19 آغاز می شود و با محوریت خودشناسی تقدیم شنوندگان خواهد شد. برای این برنامه آیتم های متنوعی در نظر گرفته ایم که با موضوع برنامه همخوانی دارد.
وی ادامه می دهد: در آیتم روشنا به افرادی می پردازیم که زمانی بزهکار اجتماع بودند، اما با رسیدن به خودشناسی تغییر کردند و حالا جامعه آنها را پذیرفته است. آیتم بسیار کاربردی برای شنوندگان است و در قالب مستند گزارشی پخش می شود. آیتم رو به رو برگرفته از یک داستان واقعی از زندگی فردی است که با خودشناسی تغییراتی در روحیه و رفتارش داده است. در آیتم یاد دوران روایتگر پزشکانی هستیم که در سالهای دفاع مقدس در ایام محرم چه حال و هوایی داشتند. همچنین با کادر درمان گفت و گو خواهیم کرد در ارتباط با کرونا.
این تهیه کننده با اشاره به مبحث زیارت مجازی در برنامه توضیح می دهد: با توجه به موضوع کرونا بخشی به نام زیارت مجازی در نظر گرفته ایم و با کربلا هر روز ارتباط داریم و از حال و هوای آنجا خواهیم گفت و شنوندگان می توانند ارتباط معنوی برقرار کنند. هر روز یک مهمان حضوری داریم و درباره مبحث خودشناسی صحبت می کند. دکتر حامدرضا مهتدی کارشناس مجری برنامه و فرشته قربانی گویندگی برنامه را به عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار