سعید ممبینی:

خبرنگاران مخالفان تاریکی و خمودگی در جامعه هستند

تهران (پانا) -رئیس اتاق اصناف ایران در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۶۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران مخالفان تاریکی و خمودگی در جامعه هستند

متن پیام به شرح ذیل است:

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ؛نون و سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند».
" سوره مبارکه قلم آیه ۱"

روز خبرنگار یادآور قلم‌هایی است که در راه حقیقت‌جویی، هیچ هراسی به دل راه نمی‌دهند و با همتی افزون در راستای بالا بردن سطح آگاهی جامعه درتلاش‌اند. بدون تردید خبرنگاران طلایه‌داران جبهه قلم و اندیشه، روشنگران عرصه اجتماعی، حافظان شفافیت و راستی و مخالفان تاریکی و خمودگی در جامعه هستند.

نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی و روشن کردن اذهان عمومی بی‌بدیل و بی‌نظیر است و جامعه به وجود خبرنگارانی که به رغم مشکلات فراوان در راستای آگاهی بخشی تلاش می‌کنند افتخار می‌کند.

۱۷ مرداد روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت و قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدت‌های بی‌دریغ خبرنگاران آزاد اندیش و بیداری است که زبان گویا و چشم بینای جامعه ‌هستند.

️ اتاق اصناف ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام محمود صارمی و سایر شهدای عرصه اطلاع رسانی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، فعالان رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات تبریک گفته و خصوصا از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس صحیح اخبار و رویدادهای جامعه اصناف کشور قدردانی می‌نماید.

بر عزم و تلاش همت فعالان حوزه رسانه درود می‌فرستیم و توفیقات روزافزونشان را در راه خدمت صادقانه و خالصانه به میهن عزیز اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبری از درگاه یگانه هستی‌بخش مسئلت می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار