فردا؛ بررسی دو درخواست تحقیق و تفحص در مجلس

تهران (پانا) - جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری در روزهای یکشنبه 17 و چهارشنبه 20 مرداد برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
فردا؛ بررسی دو درخواست تحقیق و تفحص در مجلس

طبق اعلام مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره تحقیق و تفحص از پرداخت و دریافت حقوق‌های نامتعارف در دستگاه‌های اجرایی در جلسه علنی فردای مجلس به رأی گذاشته خواهد شد.

محور اصلی تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق‌های نامتعارف، این است که چرا در دولت و شرکت‌های وابسته هنوز پرداخت و دریافت‌های نامتعارف و نجومی وجود دارد.

ادامه رسیدگی به شور دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی دیگر دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه خواهد بود.

گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح انتزاع بخش ساختمان و شهرسازی از وزارت «راه و شهرسازی» و تشکیل وزارت «حمل و نقل» و وزارت «ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین»، بررسی طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس و رفتار نمایندگان و همچنین تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان از سال ۹۴ تا سال ۹۹ دیگر دستور جلسه علنی فردای مجلس خواهد بود.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد مغایرت قانونی در نحوه انتخاب و انتصاب رئیس سازمان اوراق بهادار دیگر دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار