مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

بیش از ۸۰ درصد جمعیت فرهنگیان استان در ۱۵ پایگاه واکسینه شدند

قزوین (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به روند بسیار مطلوب واکسیناسیون فرهنگیان در استان قزوین نسبت به دیگر استان‌ها تصریح کرد طبق آمار اعلام شده در پایگاه‌های تجمیعی فرهنگیان کشور، آموزش و پرورش استان قزوین از نظر واکسیناسیون نسبت به استان‌های دیگر، جزو اولین استان‌های کشور است.

کد مطلب: ۱۲۰۵۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۸۰ درصد جمعیت فرهنگیان استان در ۱۵ پایگاه واکسینه شدند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی؛ حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه دانشگاه علوم پزشکی استان با آموزش و پرورش و تلاش مستمر روسای نواحی و مناطق ۱۴ گانه اظهار کرد: تاکنون بیش از ۸۰ درصد جمعیت فرهنگیان استان در ۱۵ پایگاه تجمیعی با پیگیری های مجدّانه معاونت تربیت بدنی و اداره سلامت استان واکسینه شده‌اند.

اصغری با اشاره به روند بسیار مطلوب واکسیناسیون فرهنگیان در استان قزوین نسبت به دیگر استان‌ها تصریح کرد: طبق آمار اعلام شده در پایگاه های تجمیعی فرهنگیان کشور؛ آموزش و پرورش استان از نظر واکسیناسیون نسبت به استان های دیگر، جزو اولین استان های کشور است.

وی افزود: از ۱۸ هزار و۷۲۱ نفر تحت پوشش، ۱۴ هزار و ۶۲۰ نفر از فرهنگیان استان قزوین، تا روز سه شنبه ۱۲ مرداد ماه، واکسن دریافت کردند.

این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت تزریق واکسن برای مشمولان طرح، خاطرنشان کرد: معلمان، کادراجرایی مدارس و همکارانی که تاکنون واکسینه نشده اند، با هماهنگی منطقه محل خدمت خود، از طریق پیامک دریافتی، به مراکز تجمیعی اعلام شده مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار