اهدا گوشی همراه به دانش‌آموزان کم برخوردار منطقه ۱۵

تهران(پانا)- آموزش و پرورش یک دستگاه با رویکرد وحدت طلبی است و باید در این مسیر شرکای آموزش و پرورش نیز به این سازمان کمک کنند، چرا که کلید توسعه و راه پیشرفت جامعه در توانمندی و کارا بودن آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۰۵۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدا گوشی همراه به دانش‌آموزان کم برخوردار منطقه ۱۵

طی مراسمی با حضور سعید شهریاری؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵، عبداله نیک مهر؛ سرپرست معاونت پرورشی وتربیت بدنی و محمد صادق نوری تبار؛ رئیس سازمان دانش آموزی منطقه به منظور بهره مندی دانش‌آموزان مدرسه از آموزش مجازی در شبکه شاد، تعداد دو عدد گوشی همراه با همت سازمان دانش آموزی شهر تهران به مدارس این منطقه اهدا شد.

سعید شهریاری گفت: ویروس کرونا در کنار بدی ها و ناملایماتی که داشت، باعث شد همدلی، وفاق و نوع دوستی بین مردم بیشتر شود، به طوری که تاکنون در حدود ۹۰۰ گوشی همراه و تبلت در منطقه ۱۵ به دانش آموزان کم برخوردار اهدا شده است.
سپس شهریاری افزود: آموزش و پرورش یک دستگاه با رویکرد وحدت طلبی است و باید در این مسیر شرکای آموزش و پرورش نیز به ما کمک کنند، چرا که کلید توسعه و راه پیشرفت جامعه در توانمندی و کارا بودن آموزش و پرورش است.

در ادامه عبداله نیک مهر، سرپرست معاونت پرورشی منطقه ۱۵ ضمن تقدیر و تشکر از عوامل مربوطه گفت: آحاد جامعه به این نتیجه رسیده اند که برای رسیدن به اهداف و پیشرفت در جامعه باید در کنار آموزش و پرورش باشند و همچنین حرکت در این مسیر به سمت تعالی، همکاری و تعاون ادارات و سازمان های دیگر را می طلبد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار